• Lid sinds 26 juni 2009

Jan Sr. heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jan Sr.'s profielfoto
    Jan Sr. heeft een recensie geschreven voor Buitengewoon De Bosrand

Goed eten maar helaas een slecht georganiseerde tent met zeer onbeschoft personeel. Maar dit lijkt standaard in NL.

1. We zaten nauwelijks toen iedere 20 seconden er weer een andere gestresste ober stond te springen om de bestelling op te nemen. Tot 4x toe. Uiteindelijk werd er door 5 verschillende man/vrouw bediend en afgerekend.

2. Dezelfde haast om af te ruimen. Zonder vragen of ik klaar was, kwam er weer een nieuwe ober die m'n bord weggraaide en m'n (papieren) servet, dat ik net nog wilde gebruiken om m'n mond af te vegen. En met z'n niet zo schone handen tot een bal verfrommelde. Toen ik beleefd om een (nieuw) servetje vroeg, gaf hij me het verfrommelde ding terug. Toen ik beleefd om een nieuwe vroeg was het luidkeels: "Vind je (ik ben 70) dat ik vieze handen heb!", Nee, maar het is wel hygienischer. Waarop de ober luidkeels over het volle terras naar een hulp riep: "Meneer (70) hier vindt dat ik vieze handen heb. Haal eens een servetje!"

Ben zelf ooit ober geweest en heb dit nooit ergens in de wereld meegemaakt. Geen cent fooi uiteraard. Dit soort ervaringen 2x gehad in deze tent. En ook al zou het met beter management en personeel verder een aantrekkelijk restaurant kunnen zijn, ik kom hier uiteraard niet meer terug al betalen ze me om er te eten.