• Lid sinds 19 mei 2012

Ketelbinkie

Rotterdam

Flinq

Gouda

Jan Klijn heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jan Klijn's profielfoto
    Jan Klijn heeft een recensie geschreven voor Ketelbinkie

Met vier personen afgelopen zaterdag hier gegeten met groupon. Aangekomen op deze prachtige locatie kregen we al snel het gevoel in een vreetschuur te zijn beland. Om een goede indruk te krijgen hebben we vier verschillende hoofdgerechten besteld. Carpaccio, salade stuurboord, salade bakboord en tonijnsalade. Hiervan viel alleen de tonijnsalade erg tegen door de tonijn uit blik. De hoofdgerechten visverrassing, biefstuk en zeetong viel allemaal wat tegen. Voornamelijk bij de vis door het te ver door garen. De biefstuk was niet echt hoogstaand maar ook niet slecht. Bediening was best in orde. Alles bij elkaar en gezien de prijs voor een compleet hoofdgerecht waar je echt ruim voldoende aan hebt slechts € 10,00 is de prijs kwaliteit op orde. Verwacht geen culinair hoogstandje.

6,3
  2. Jan Klijn's profielfoto
    Jan Klijn heeft een recensie geschreven voor Flinq
    Internationaal Gouda

Wij zijn vandaag 18 mei met zijn vieren voor € 44,-, wezen eten bij Flinq, ook via groupon. Dat er het nodige aan dranken bij kwam oké, dat hebben we zelf gedaan. Maar entree buitengewoon. Er was nog een stel die onder dezelfde naam had gereserveerd. Geen probleem, tafels en stoelen verzet, deur dicht en zitten. Dat het personeel vervolgens een omweg moet maken om buiten te bedienen geen probleem. Wat bedoel je met service!! Toen het eten, buitengewoon goed. Mijn vrouw maakte nog de opmerking, Jan dat kan toch niet voor die prijs. Kortom een avond om niet te vergeten. Dank Flinq voor de bijzondere invulling van deze avond ondanks dat wij een groupon voucher hadden. Dank aan het personeel voor de enorme inzet, plezier en gewoon mens zijn. Wij hebben het gezegd we komen zeker terug.