1. Nieuwe eigenaar nieuwe kansen.
    We hoorden dat er een nieuwe eigenaar is en besloten het Koeskeshuus een nieuwe kans te geven. Afgelopen zondag met ons 2en gegeten. Het eten was niet slecht maar moesten er wel lang op wachten. Het was wel erg druk en erg krap allemaal. Ook de glazenwasser kon het schijnbaar niet bijhouden want de cola schuimde harder van de zeep dan het bier van de koolzuur.

Al met al: eten prima maar niet bijzonder en nog steeds aan de prijs, drinken te veel zeep in de glazen. Kortom, oude wijn in nieuwe zakken. Geen aanrader.

2. Vorige week vrijdag met 2 vrienden van ons hebben we ons heerlijk laten verrassen door de chef met een 4 gangen verrassingsmenu. Van begin tot eind top!!

Sfeer, eten, bediening alles was prima. Onze complimenten.

We komen snel weer eens langs.

3. Wat zijn we geschrokken!! We waren al een tijdje niet meer hier geweest en zullen dat voorlopig ook niet meer doen. Bediening was traag en de leiding was "te druk" aan het socializen aan een andere tafel om het in de gaten te hebben. Na onze klacht werd de zeer jonge bediening alleen maar meer zenuwachtig.

Het hoofdgerecht was smaakvol maar lauw en hebben we teruggestuurd. Dessert was al niet beter. En voor dat alles wel 3 keer de hoofdprijs afrekenen.

Geen aanrader!!

2,9