• Lid sinds 19 september 2014

Fuiks

Capelle aan den IJssel

Jan en Linda heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jan en Linda's profielfoto
    Jan en Linda heeft een recensie geschreven voor Mediterraanse Chef

Op vrijdagavond 5 juni 2015, hier met 5 personen lekker buiten onder de parasol gegeten.

De jongedame van de bediening is echt heel erg vriendelijk en doet veel moeite, bijna alles is hier mogelijk. Wil je samen een pizza delen: is geen probleem. Wil je een bepaald ingrediënt niet op de pizza of in de salade, is allemaal geen probleem.

Vegetarische pizza was erg lekker met een heerlijke dunne bodem. Lekkere witte wijn in mooie glazen en ook goed gevuld. Goede koffie voorzien van een lekker likeurtje. Op verzoek kregen de dames een warm kleedje voor de koud wordende benen.

Al met al hier samen met mijn schoonouders een fijne middag/avond gehad. Kortom erg gastvrij en gemoedelijk. Eten in goede portie's en dit allemaal tegen een ZEER betaalbare prijs!

2. Jan en Linda's profielfoto
    Jan en Linda heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Rotterdam

Deze week, bij restaurant Humphrey's Otte Reuchelinweg wezen eten. Sfeer is redelijk. Eten viel eigenlijk tegen, weinig keuze, veel geld voor weinig. Bijvoorbeeld met 6 man 2 echt kleine bakjes met friet en een eierdopje met mayonaise. Gevulde reuzenchampion, is meer een dwergchampion. Om kwart voor tien werden we al weggekeken, ivm de sluiting van al 22:00. Daarna even maar liefst 10 euro afrekenen voor het parkeren.

3. Jan en Linda's profielfoto
    Jan en Linda heeft een recensie geschreven voor Mediterraanse Chef

Vrijdagavond 19 september hebben we hier lekker buiten op het terras gegeten. Gekozen vanuit de nieuwe menukaart. Zeer leuke prijzen, een dagmenu voor €12,50 waar vind je dat nog! Zeer aardige en attente bediening. Gratis, zeer lekkere zelfgemaakte mini broodjes met smeerseltjes. Op de kaart zagen wij ook aantrekkelijke geprijsde pizza's. Deze gaan wij gauw, de volgende keer proberen.

4. Jan en Linda's profielfoto
    Jan en Linda heeft een recensie geschreven voor Fuiks

Echt moeilijk parkeren en als er een parkeerplaats is gevonden dan een behoorlijke stuk lopen, niet echt leuk als je slecht ter been bent. Redelijke locatie, niet echt een park te noemen. Veel hangjongeren en er vlak naast een lawaaiigere speeltuin.
    Aardige bediening, niet heel veel keus op de menukaart, eten was redelijk tov de prijs.