• Lid sinds 28 januari 2013

Eetcafé 't Farregat

Aalsmeer

Jan de V. heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jan de V.'s profielfoto
    Jan de V. heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Farregat

Afgelopen zondag wezen eten bij Farregat. We hadden de recensies hier gelezen, maar gingen met een 'open mind' naar binnen.

Ontvangst was ok. We kregen snel een tafel toegewezen.

De ruimte waar je eet stond blauw van de grill dampen, en was ongeventileerd. De eetzaal is donker, maar niet gezellig ondanks de sfeerverlichting.

Het buffet: Het buffet bestond uit sauzen, patat, salade, stokbrood en kruidenboter. Het geheel zag er niet vers uit, en zeer rommelig. Alle gasten pakken saus uit een en hetzelfde bakje.

Bediening: De bediening was matig. Hele aardige mensen, máár het duurde veel te lang, en er werden ten onrechte extra kosten in rekening gebracht.

Eten: Ik ben geen slager, maar het vlees dat op tafel kwam was van bedroevende kwaliteit. De biefstuk was bruinig. De plofkip was (letterlijk) waterig en smakeloos. De varkensfilet en hamburgers matig, de gamba's slecht.

Sanitair: Toiletten waren schoon, maar oud en slecht verlicht. Beetje een 30 jaar uitgewoonde kroeg uitstraling.

Prijs-kwaliteit verhouding: Uiteindelijk waren wij met 2 drankjes 20 euro p.p. kwijt. Gezien het eten, de bediening en kwaliteitniveau veel en veel te duur. Sterker nog, ik vond het schandalig.

1,4