• Lid sinds 12 november 2013

De Heksenketel

Vrouwenpolder

De Roskam

Nunspeet

Jan Bronger heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jan Bronger's profielfoto
    Jan Bronger heeft een recensie geschreven voor De Roskam

Vandaag rond de klok van twaalf samen met mijn vrouw op het terras gezeten met een kopje cappuccino en Brusselse wafel met warme kersen.
    De cappuccino is heel goed maar de Brusselse wafel komt rechtstreeks uit de verpakking en was oudbakken , de warme kersen kwamen uit de pot waren warm niks mis mee maar al het vocht uit de pot lag ook op je bord dus je servet van onder de wafel was ook meteen doordrenkt.
    Wij hadden een klein stukje geproefd maar dit serveer je niet aan je klanten.
    Dus mocht je hier wat nemen dan alleen wat drinken bestellen.

2,8
  2. Jan Bronger's profielfoto
    Jan Bronger heeft een recensie geschreven voor De Heksenketel

Vanmiddag samen met mijn vrouw hier een pannenkoek met appel en spek gegeten. De bediening vroeg of alles naar wens was waarop wij zeiden dat de pannenkoek niet geheel gaar was, appel smaakte naar niks en de spek had wel meer doorgebakken gemogen.

Toen zij dit meldde aan de keuken konden wij woordelijk verstaan dan hadden ze het terug moeten sturen, waarop wij alleen maar kunnen denken als je jezelf als pannenkoekhuis presenteert dan laat je dit de keuken niet uitgaan.

Met een muntthee en een cappuccino is 22.10 euro dik betaald, de bediening kan hier niks aan doen maar de beide koks moeten zich schamen voor dit product.

3. Jan Bronger's profielfoto
    Jan Bronger heeft een recensie geschreven voor In den Walcherschen Dolphyn

We dachten heerlijk te lunchen maar dat kwam bedrogen uit, wat een afknapper. Had een club sandwich besteld met patat. De broodjes waren niet geroosterd en slap wit brood met tomaat is meer een sop achtig zooitje op je bord. De patat was denk ik nog van 10 minuten daarvoor. In ieder geval een overgebleven restantje want deze was lauw. Mijn vrouw had twee kalfskroketten met patat en zei dat er niks van kalf in zat maar kwam wel stukjes ham tegen. De patat was natuurlijk ook lauw. Dit alles met twee kopjes cappuccino voor een prijs van 25.20 euro is dit dik betaald. Het was voor ons in ieder geval de eerste en de laatste keer dat we hier zijn gaan zitten vooral omdat wij er melding van hadden gemaakt bij bediende Marco en nog niet eens kon zeggen het vervelend voor ons te vinden.