• Lid sinds 8 augustus 2013

Beoordelingen

1. Markanti

Hengelo
Nieuwe recensie

Jan Asveld heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Jan Asveld's profielfoto
    Jan Asveld vindt Markanti leuk

Jan Asveld

2. Jan Asveld's profielfoto
    Jan Asveld heeft gereageerd op een recensie van De Bourgondiër

Jammer dat U niet tevreden, Als er iets niet naar wens was, had U dat op dat moment kunnen zeggen. Naderhand kunnen wij helaas niets meer voor U doen. Wij vinden het niet zo netjes dat U een recensie schrijft onder een fakenaam.

3. Jan Asveld's profielfoto
    Jan Asveld vindt de recensie door Eddy voor De Bourgondiër leuk

Zijn zaterdagavond hier wezen eten, hebben een heerlijk avondje uit gehad in een sfeervol restaurant. We worden op een prettige manier verwelkomt door de gastvrouw en hebben daarna van een door de kok heerlijk bereid diner genoten waarbij de vriendelijke bediening zeker ook een pluim verdiend.

4. Jan Asveld's profielfoto
    Jan Asveld vindt de recensie door Natascha voor De Bourgondiër leuk

Vanavond hier weer heerlijk gegeten, super bediening door een geweldig, leuke, hartelijke gastvrouw en het eten was top, wat een kok is die man zeg, die heeft echt verstand van zijn vak, chapeau! Dus een aanrader voor een ieder die van heerlijk eten houdt en graag in een gemoedelijke sfeer wil vertoeven! 👌🏻👌🏻

5. Jan Asveld's profielfoto
    Jan Asveld heeft gereageerd op een recensie van De Bourgondiër

Wij zijn een klein bedrijf en proberen al meer dan 30 jaar iedereen naar het zin te maken, maar helaas hebben wij geen telefoniste in dienst. Deze dame belde op een moment dat het heel druk was en werd aan haar vriendelijk verzocht om later op de avond of de volgende dag terug te bellen. Zij antwoorde met boze toon; laat maar, ik zoek wel een ander restaurant en verbrak prompt de verbinding. Ga lekker genieten bij onze collega's, wij houden van gezellige mensen. Het is ons ook onduidelijk dat zoiets geplaatst kan worden.

6. Jan Asveld's profielfoto
    Jan Asveld
    Van restaurant

Hartelijk dank en graag tot ziens.
    De Bourgondische groeten van Jan en Annemarie