• Lid sinds 6 maart 2016

Winschoten

Jan & Annie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jan & Annie's profielfoto
    Jan & Annie heeft een recensie geschreven voor De Beren

Broodje zalm was heel karig belegd met zalm en het overige beleg op dit broodje viel ook erg tegen. Prijs van 13 euro is dan veel te hoog.

2. Jan & Annie's profielfoto
    Jan & Annie heeft een recensie geschreven voor Pekelahof

Vanavond helaas niet lekker gegeten, seniorenmenu besteld, een biefstuk met vetstukjes, verpieterende boontje, de aardappelwedges gingen nog wel. Tegen de ober en ook met het afrekenen gezegd dat het zeer tegenviel. Is helaas niets mee gedaan. Jammer, maar ik ben wel eerlijk geweest. Volgende keer niet weer naar dit restaurant. In het verleden ook niet echt super, maar misschien was er nu een betere kok en daarom nog maar weer een keer geprobeerd. Helaas.

Wij kwamen vragen of er nog een tafeltje vrij was, wij hadden niet gereserveerd en daarna met enige moeite werd er een tafeltje aangewezen, tijdens ons bezoek bleven echter toch vele tafels leeg.
    Mijn zogenaamde biefstuk vond ik geen "biefstuk", een plat stuk vlees met vetranden. Ik ben andere biefstuk gewend, mijn partner had een schnitzel, die volgens mij opgewarmd was in de frituur. Het vervelendste vind ik dat bij het afrekenen met mijn opmerking niets mee gedaan werd, heel nonchalant en onverschillig. Afrekenen en wegwezen, zo voelde dat echt. Of het mijn partner wel gesmaakt had, dat wel, maar hij heeft elders altijd toch beter gegeten. Heel jammer, wij gunnen jullie weer betere tijden na de vervelende Coronaperiode, maar lever dan wel kwaliteit qua etenswaren en de bereiding hiervan.

3,2
  3. Jan & Annie's profielfoto
    Jan & Annie heeft een recensie geschreven voor Gepetto

Prima restaurant om te eten, vlotte en goede bediening, veel keuzemogelijkheden van gerechten.

4. Jan & Annie's profielfoto
    Jan & Annie heeft een recensie geschreven voor Azië
    Chinees-Indisch Nieuwe Pekela

Eerdere klachten hebben wij in december 2016 ook ervaren, koude borden, koud eten van het buffet, niet meer bijgevuld rond 19.00 uur. Er toch wat van gezegd, opeens kwamen ze allemaal in actie, maar ik vrees dat ze hier niet van leren en het volgende buffet weer koud en waardeloos is.
    Van klachten van klanten zou je kunnen leren, helaas dit restaurant blijkbaar niet.
    Ophalen van producten is verder prima.

5. Jan & Annie's profielfoto
    Jan & Annie vindt de recensie door Jan & Annie voor 't Stadshuys leuk

Prima restaurant en heerlijk gegeten. Wij komen hier zeker een keer terug.

6. Jan & Annie's profielfoto
    Jan & Annie heeft een recensie geschreven voor 't Stadshuys

Prima restaurant en heerlijk gegeten. Wij komen hier zeker een keer terug.