• Lid sinds 6 februari 2015

Mammy Two Shoes

Heerlen

Jammer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jammer's profielfoto
    Jammer heeft een recensie geschreven voor Mammy Two Shoes

We waren heel erg benieuwd naar dit restaurant, dus gereserveerd en er gaan eten (zaterdags). Er waren weinig mensen aanwezig, ongeveer zes tafeltjes bezet. Toen we binnenkwamen roken we een enorme rioollucht. Helemaal achterin gaan zitten... Onze tafel was nog niet 'klaar' toen we aankwamen.

Om half acht kwamen we binnen, om kwart voor acht hadden we ons voorgerecht op tafel staan, om negen uur hadden we nog ons hoofdgerecht niet. Toen dat eindelijk kwam was één van de porties koud en de andere lauw. Ik heb het teruggestuurd waarna het hoogstwaarschijnlijk in de magnetron is gestopt omdat het vijf minuten later loeiheet terug kwam en helaas ook droog. Vervolgens at mijn man zijn gepofte aardappel om tot de conclusie te komen na een paar happen dat het ding echt helemaal rot was van binnen, en helemaal zwart. Inmiddels was de honger ons wel vergaan.

Volgens het personeel 'kon je dat niet zien van de buitenkant' maar mocht het toch niet gebeuren, en daarom heeft ze één van de hoofdgerechten van de rekening gehaald (toch netjes...). Je moet extreem veel moeite doen om aandacht te trekken als je iets wil bestellen want het personeel zit of staat de meeste tijd achter de bar zelf iets te drinken.

Achteraf spijt ervan dat we hier zijn gaan eten want voor 35 euro (dat is al min de 'korting' die we kregen) kun je echt beter eten dan hier (twee voorgerechtjes, vier cola's en een hoofdgerecht). En ook al hebben ze het zo goed mogelijk opgelost, al met al zien ze ons hier niet meer terug.

1,6