• Lid sinds 20 januari 2013

Toet-Anch-Amon

Leeuwarden

Jaline Hoekstra heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jaline Hoekstra's profielfoto
    Jaline Hoekstra heeft een recensie geschreven voor Toet-Anch-Amon

We zouden vanavond onze dinerbon gaan gebruiken bij dit restaurant. Eerst gekeken of ze aangesloten waren bij de Gegarandeerde dinerbon. Ze stonden op de site dus we zijn er heen gegaan. Eerst nog recensies bekeken en alles leek goed. Toen we binnen kwamen was het bijna net zo koud als buiten. Er werd ons verteld dat de kachel uitgeslagen was maar dat deze nu weer aan was. Het zou nog even duren voordat het weer iets warmer werd. Voordat we bestelden heb ik voor de zekerheid nog eens gevraagd of de dinerbon ingewisseld kon worden. De jongen van de bediening, die erg onzeker overkwam, zou het even vragen. Hij nam de bon mee en kwam een paar minuten later terug. Nee, deze bon was hier niet geldig. Ik vond het vreemd, ze stonden gewoon op de site. DIt heb ik ook aangegeven bij de jongen van de bediening. HIj zou nog even kijken op de site zelf. Later bleek dat hij deze niet kon vinden dus ik heb het opgezocht op mijn telefoon. Ze konden er gewoon niet onderuit. Hij zou dan voor de laatste keer toch nog even naar de keuken gaan om te overleggen maar na 5 minuten wachten zijn we de zaak maar uitgelopen. Een koud restaurant met personeel wat nergens van weet en ontkent dat je er met een gegarandeerde dinerbon terecht kan had ik geen trek in. Helaas.. Wij gaan hier nooit weer heen!