• Lid sinds 23 december 2017

MAK Kitchen

Berkel en Rodenrijs
  2. MAK Kitchen

Berkel en Rodenrijs

Jade heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jade's profielfoto
    Jade vindt de recensie door Peter voor MAK Kitchen leuk

We komen hier al jaren, maar de laatste keer bezoek was ook echt de laatste keer. De kwaliteit van het eten is achteruit gegaan, porties zijn een stuk kleiner (ook al is het onbeperkt), de keuze voor minder goede ingredienten, en een bestelmenu wat geregeld niet goed functioneert. De bediening is aardig, maar de verandering van sushi chef heeft geen windeieren gelegd. De drankjes zijn inmiddels zo duur, dat je ze wilt laten gaan, maar de airco staat uit, dus het is aardig heet binnen.
    Al met al: de overname van Mei naar Mak restaurant is een slechte stap geweest. Beter spenderen ze wat geld aan een goede sushi kok.

3,6
  2. Jade's profielfoto
    Jade vindt de recensie door Jade voor MAK Kitchen leuk

Slechte ervaring met Mei, maar we dachten gisteren, geven het nog een kans. Mijn dochter had trek in een Sushibox. Vriendelijk ontvangen, Sushibox M besteld, iets meer dan € 15
    Aan de voorkant van het restaurant hangen foto’s van de sushiboxen incl. prijs. Op de foto’s zie je hoeveel sushi’s en welke sushi’s in een box zitten.
    We kregen onze Sushibox en tot mijn verbazing zag deze er heel anders uit, duurdere sushi’s zoals met zalm was vervangen met kleine rolletjes met komkommer/advocado. De hoeveelheid sushi is aanzienlijk minder dan op de foto. Je krijgt iets heel anders dan op de foto, belachelijk wat je krijgt voor €15! Teleurstellend! Ik heb het gezegd, eerst zei de bediening dat het sindskort is aangepast (foto is niet aangepast), daarna werd er gezegd; foto’s zijn ter ILLUSTRATIE! WT...? Misleidend en heel sneaky, ik heb mijn geld teruggevraagd. Ik rij liever door naar Zoetermeer!

1,5
  3. Jade's profielfoto