• Lid sinds 3 januari 2017

Jacqueline1963

2. Jacqueline1963's profielfoto
    Jacqueline1963 vindt de recensie door Dennis voor Uw Chef leuk
    West-Europees Tricht

Na gereserveerd te hebben om 19 uur was er geen tafel bij aankomst. 10 min wachten gratis drankje rijker tafel vanuit frietkraam bijgezet zodat wij na 25 min wachten konden plaatsnemen om 19.25 uur. Eten was goed!

3. Jacqueline1963's profielfoto
    Jacqueline1963 vindt de recensie door Marja voor Uw Chef leuk
    West-Europees Tricht

In Tricht...moet je doen!!!

Weer zo heerlijk gegeten. Geweldige service, aardige lieve meiden/ gastvrouw... Echt goede wijn...( ja... echt...)
    Verse soep staat op de kaart.. en dat is ECHT zelfgemaakte uiensoep en tomatensoep. Vervolgens gefrituurde sushi met sesamdressing en umamisaus (te lekker).

Nog een Angus- biefstuk met zelfgemaakte frietjes en salade. Ook onweerstaanbaar goed gebakken.

Het houdt niet op... keuze uit royale ijscoupes of kaasplank. Ennuh... dat in een gezellige vernieuwde ambiance. Ik kom hier graag.

Joop weet echt wat lekker eten is.
    LAAT JE VERRASSEN 🤗

4. Jacqueline1963's profielfoto
    Jacqueline1963 vindt de recensie door Chantal visee voor Uw Chef leuk

Chantal visee

Vanavond voor het eerst bij Uw Chef gegeten, veel goeds er over gehoord! En dit is ook zeker waar! We kozen voor de kip piri piri! Deze is echt een aanrader, heerlijk malse kip mooi opgediend, in een woord super!

5. Jacqueline1963's profielfoto
    Jacqueline1963 heeft gereageerd op een recensie van Uw Chef

Dank je Mariska voor je review. Fijn om te lezen dat je lekker hebt gegeten en een fijne avond hebt gehad.

6. Jacqueline1963's profielfoto
    Jacqueline1963 heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

In het weekend voor kerst richting Winterswijk gereden voor een relaxmoment in de drukke decembermaand. Door de mist wat laat in het hotel ingecheckt en richting centrum van Winterswijk. Al wandelend en naar binnenkijkend in de diverse horecalocaties waren wij van buitenaf verrast door de uitstraling bij restaurant De Zwaan. Bij binnenkomst werden we allervriendelijkst ontvangen en konden we een keus maken uit een mooie kaart met heerlijke gerechten. We hebben heerlijk gegeten, creatief uitgeserveerd op mooi servies dit in een gezellige sfeer en warme inrichting. Dit alles voor een goede prijs en nogmaals... uiterst vriendelijk geholpen. We hebben ons welkom gevoeld. Dank voor de gezellige avond.

7. Jacqueline1963's profielfoto
    Jacqueline1963 heeft een recensie geschreven voor Den Strooper
    Pannenkoekenhuis Arnhem

Gisteren wezen eten bij Den Strooier. Gezellige locatie, sfeervol ingericht, maar binnen veel lawaai, een kippenhok, misschien logisch in een pannenkoekenhuis omdat er veel gezinnen zijn met kleine kinderen. Wij gingen voor eenvoudige pannenkoeken en die waren gewoon niet smakelijk. Het deeg is smakeloos, misschien was een snufje zout in het beslag als smaakversterker de pannenkoeken ten goede gekomen. Als je een luxe pannenkoek besteld met vanalles erop en eraan dan zal het misschien niet opvallen, maar bij de eenvoudige pannenkoeken valt het slappe, smakeloze deeg meteen op. Echt niet lekker. De pannenkoeken zijn niet duur, maar ik had liever wat meer uitgegeven en genoten van mijn eten. Jammer....de ambiance is erg leuk!