1. Het eten is werkelijk top, maar soms overdreven duur. De kaart is een tikkeltje beperkt en er mogen best meer groenten op staan. De tafels staan te dicht opeen. Het is krap allemaal. De bediening is traag, dom en zeer onpersoonlijk. Vijfentwintig minuten zitten wachten tot ze je tafel afruimen en ze vragen of je nog een toetje wil. Vervolgens zes minuten wachten op de kaart en dan nog 21 minuten op de toetjes is natuurlijk schandalig!

2. Gezellig restaurant. Vlotte, vriendelijke bediening. Constante kwaliteit. Lekker eten. Niet al te duur. Gevarieerd en goede hoeveelheden. Eigenaar heeft altijd een praatje voor iedereen. Meestal behoorlijk wat klanten, dus moet het goed zijn.

3. Eten was goed. De helft van het bedienend personeel stond echter te niksen en liet nieuwe medewerkers zwoegen om alles bij te benen! De baas stond boven een nieuw medewerkstertje, wat mij vorige week zeer goed bediende en uiterst vriendelijk was, uit te foeteren en iets uit te leggen op een manier alsof ze een debiel was. Zeer denigrerend! Dat kind leek me super werkwillig en intelligent. Was zeer stom en schandalig! Ergerde me dood!