Activiteiten van Jacqueline de Leeuw

1. Jacqueline de Leeuw 's profielfoto
    Jacqueline de Leeuw heeft een recensie geschreven voor Eeterij D'n Bal

We hebben met onze vrienden uit Harderwijk heerlijk gegeten, in de tuin. Het was jammer van de vliegen en de wespen, maar de zeer vriendelijke serveersters, alsook de kastelein, waarschuwden ons hiervoor en boden eventueel een tafel binnen aan. Tevens deden ze er alles aan om de insecten bij onze tafel weg te jagen. Chapeau.
    Dus kortom: een heerlijk diner met lekkere Sauvignon Blancs en afsluiting van een gezellige dag!

ECHT EEN AANRADER DUS.

2. Jacqueline de Leeuw 's profielfoto
    Jacqueline de Leeuw heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Vanavond met ons gezinnetje heerlijk gegeten bij Bregje in Oosterhout. Écht een aanrader. De bediening door oa Dorie, was geweldig! We komen zéker keertje terug. Dank je wel, Steijn + team.

3. Jacqueline de Leeuw 's profielfoto
    Jacqueline de Leeuw heeft gereageerd op een recensie van Proeflokaal Bregje

Zojuist reactie gekregen van Steijn, manager Van Proeflokaal Bregje in Oosterhout. Heeft eea op een meer dan nette manier opgelost! We mogen met zessen nogmaals komen eten om een betere ervaring op te doen. Dank je wel Steijn. Ik ga mijn ervaringen zeker weer via dit medium ventileren.👍

4. Jacqueline de Leeuw 's profielfoto
    Jacqueline de Leeuw heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Bestelde stokbroodjes kwamen pas tegelijk met voorgerecht. Sla op carpaccio en het bakje sla waren oud en verschrompeld. De biefstukken waren niet medium rare maar welldone en leken wel gekookt zo wit. De frietjes waren wel lekker. De Dame Blanches waren niets anders dan 2 bolletjes vanille ijs in een bakje GEKWAKT met slingertje slagroom.(De kok al naar huis??) Ik kom hier nu dus écht nooit meer. Hele slechte kwaliteit! En begin nou niet dat de prijs al zo laag is dus dat je dit dan kan verwachten. ..!! Als ze geen kwaliteit kunnen garanderen en slecht voedsel voorschotelen voor dit geld, moeten ze het niet aanbieden voor deze prijs!! En gewoon de hele boel dichtgooien!! De gastvrouwen/heren waren erg vriendelijk! Daar ligt het niet aan! Dus Proeflokaal Bregje: even concept omgooien: zet er paar euro bovenop de basisprijs en serveer goed voedsel!

2,2
  5. Jacqueline de Leeuw 's profielfoto