• Lid sinds 27 december 2017

Corfu

Nijmegen

Jacqueline heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline vindt de recensie door Jacqueline voor Corfu niet leuk

Tweede kerstdag 2018, wat een slecht restaurant. Eerst ons tafeltje kwijt 6 personen, drinken half uur op gewacht, voorgerecht uur op gewacht, soep koud, weer uur gewacht op hoofdmaaltijd, wat een aanfluiting zeg, lauw, stukken verbrand, duurde hele tijd voordat je weer drinken kreeg, wat van gezegd, kregen wat korting, na herhaaldelijk zeggen dat we niet accoord gingen uiteindelijk wat meer korting gekregen, maar was het geld eigenlijk nog niet waard, naar mijn mening stond er ook veel te weinig en onervaren personeel.Met ons nog meer ontevreden klanten die gewoon hele volle borden lieten staan. NOOIT MEER.

2. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor Corfu