• Lid sinds 29 juli 2013

Simonis

Den Haag

Hao Yuan

Doorwerth

JackM heeft nog geen foto toegevoegd

1. JackM's profielfoto
    JackM vindt de recensie door miranda voor Weduwe van der Toorn leuk

miranda

Prijs / kwaliteit is uit balans. De tonijn was droog en niet lekker gebakken, de kabeljauw was wel lekker. De aankleding op het bord was matig, 4 halve aardappeltjes en wat groenten. De vissoep was matig gevuld. Over het algemeen hadden we meer van dit restaurant verwacht, zeker voor die prijs. Wij komen hier niet meer terug.

4,7
  2. JackM's profielfoto
    JackM vindt de recensie door yvonne voor Weduwe van der Toorn leuk

Eenvoudige maaltijd: salade, patat en gebakken schol, klein slibtongetje en klein scharretje, goed klaargemaakt, door groupon aktie betaalbaar, anders nogal prijzig, zeker in relatie tot ambiance: smakeloos ingericht donker zijkamertje (lastig en gevaarlijk met visgraatjes!) en weinig attente bediening.

3. JackM's profielfoto
    JackM vindt de recensie door Rosa voor Weduwe van der Toorn leuk

Rosa

Gisteravond hier met Groupon gegeten met z'n 10-en, inmiddels veel ervaring ;-) Maar helaas de plank misgeslagen! De kwaliteit van het eten was goed, niets op aan te merken, alhoewel.....de vermelde rozeveldaardappeltjes waren onvindbaar. De ambiance in het zijkamertje was slecht, slechtzittende stoelen met formica te lage tafeltjes. De medewerkers onervaren op één jongere man na, hij begreep hoe het hoorde! Na een half uur legde de eigenaar 6 menukaarten op de hoek van onze tafel en draaide zich om naar een andere tafel om ons vervolgens te negeren! Wij hadden nog niets te drinken kunnen bestellen! Werkelijk onvoorstelbaar!

4. JackM's profielfoto
    JackM vindt de recensie door Wil voor Weduwe van der Toorn leuk

Met vrienden wezen eten op zondagavond. De vis was goed, maar dat was dan ook het enige. Bediening redelijk, eigenaar zeer ongastvrij.
    Koffie kregen we vòòr het dessert, weer eens wat anders?
    Frites in klein kommetje zonder opschep-lepel. Geen bordjes om de graatjes op te leggen.
    Eigenaar vond het blijkbaar ook niet nodig te informeren of de maaltijd heeft gesmaakt, z'n computer was blijkbaar belangrijker dan zijn gasten. Kennis gemaakt met dit restaurant maar voor ons geen tweede keer.

4,5
  5. JackM's profielfoto
    JackM vindt de recensie door hdh voor Weduwe van der Toorn leuk

hdh

Wij hebben de finale van herrie in de keuken bij weduwe van der Toorn meegemaakt!!!. Een 5 gangen diner met wijnarrangement. ( Niet meer doen.... )
    Het voorgerecht van eendenborst was niet veel op aan te merken. De bijbehorende duitse riesling was iets te zoet. Daarna kregen wij een runderbouillon die lauw en weinig smaak had. In het tussengerecht konden wij niets van een de smaak van vegetarische lasagna ontdekken en het zag er niet uit ( de wijn bleef uit.. ). Het hoofdgerecht ( halve kreeft en tonijn ) was lauw en had te lang in de keuken gestaan voordat het werd uitgeserveerd. De aardappel-croquetjes waren maar bij twee van de vier personen aanwezig. ( ze waren op !!! ). Het alternatief een schoteltje met iets wat op aardappeltaartjes moest lijken. We kregen er 2 ( weer duitse wijnen ) tegelijk bij !!!!. Het nagerecht een appeltaartje was goed maar er werd geen dessertwijn bij geserveerd. Sorry vergeten.... de bediening was aardig maar niet goed genoeg om een dergelijk menu goed op tafel te krijgen. De eigenaar kwam een praatje maken maar verdween tijdens het gesprek naar aankomende gasten zonder zich te verontschuldigen. Na afloop mochten wij € 80 per persoon aftikken. Het was het niet waard en voor van der Toorn te hoog gegrepen. Verkeerde inschatting van de Blijker en Reimer? Zij waren de hele avond aanwezig maar hebben zich tijdens het diner niet onder de gasten begeven om een indruk te krijgen. Om een 5 gangen diner te beoordelen is dat toch het minste wat je moet doen.

6. JackM's profielfoto
    JackM vindt de recensie door Tomson voor Weduwe van der Toorn leuk

Gelukkig was het mooi weer en konden wij buiten op het terras zitten. Binnen vonden we het somber, slome bediening, eten slecht, vettige vis, sla oud en zonder dressing, aardappel kroketten aangebrand! We kregen niet wat we hadden afgesproken met de Chef! Hier werd schouderophalend op gereageerd. Wij snappen niet dat Herman de Blijker aan dit restaurant zijn naam verbind. Voor ons is dit net een gemiddelde tot slechte snackbar.

Verder willen wij er geen energie meer insteken, hier komen wij dus nooit meer terug.

2,9
  7. JackM's profielfoto
    JackM vindt de recensie door fam. Heerma voor Weduwe van der Toorn leuk

fam. Heerma

Na jaren terug naar de Weduwe. Wat een tegenvaller. De vis was matig; een was zowat verbrand. Wat patat en redelijke sla. Wij vonden het beslist het geld niet waard

8. JackM's profielfoto
    JackM vindt de recensie door Rits voor Weduwe van der Toorn leuk

Rits

Matige evaring gehad in verband met ranzige vissoep en te weinig cocktailsaus bij garnalen. Vispotje maak ik thuis lekkerder, zalm werd niet gaar opgediend, salade was uitgedroogd, niet vers. En er zat een haar in de aardappelen. Snel wegwezen! Ik kom er niet meer terug.

2,5
  9. JackM's profielfoto
    JackM vindt de recensie door w drent voor Weduwe van der Toorn leuk

w drent

Zaterdag 5 juni na afloop van het beach concert uitgenodigd om te eten bij van toorn.

Na 1,5 uur pas voorgerecht gekregen en hoofdgerecht is opgedient zonder aardapelen en groente..

We hebben de chef aangesproken over de slechte bediening.

De reactie was zo ontzettend lauw dat deze man vogens ons niet waardig genoeg is om een restaurant de runnen.

Hij is een smet op de horeca in schevingen. Er klopt weinig in restaurant van toorn. Te lang wachten, slechte bediening, en onverschillige eigenaar.

En dan tot slot een te droog stukje zeeduivel. Jammer.

1,8
  10. Familie Van der Rassel

Gisteravond dachten wij lekker een visje te pakken bij "de Weduwe".

De vissoep die wij kregen, leek meer op lauw afwaswater. Te flauw voor woorden en wel geteld 3 stukjes bleekselderij en 3 ieniemienie stukjes witvis, waar geen smaak of kraak aan zat. Toen de borden werden afgehaald werd er gevraagd of het ons had gesmaakt. We hebben eerlijk verteld dat dit in de verste verte niet op vissoep leek, toen ze (het aardige meisje van de bediening) terug kwam vertelde ze dat het ook geen vissoep was maar (vis)bouillon. Wij vonden dat dit bij het opnemen van de bestelling had moeten worden verteld. Als we dat wisten hadden we het niet besteld.

De hoofdgerechten (schol en schevenings maaltje). De vis was prima. De opmaak van de borden liet veel te wensen over, geen garnering! Een schaaltje sla? Niet lekker en dat dat sla werd genoemd is te veel van het goede. Groente, was er niet. De frietjes waren goed maar te weinig. We hadden gelijk een tweede schaaltje besteld.

De uitbater/eigenaar heeft zich niet laten zien. Jammer.

Wij komen hier niet meer en zijn ook direkt toen we klaar waren met eten weg gegaan.

11. Ik kreeg hier de slechtste vissoep die ik ooit heb gezien. En dat in een visrestaurant! Het was een klein kopje warm water zonder smaak, boordevol bleekselderij en 2 kleine stukjes witvis. Het was nog zuur ook.

Het vispotje van mijn man bevatte precies dezelfde soep met bleekselderij waar de vis in lag. Bij ons hoofgerecht kregen we geen groenten. Toen ik er om vroeg kregen we: een bakje met - alweer! - bleekselderij en welgeteld één klein stukje courget.

En verder? De frietjes van mijn dochter waren niet gaar. Ons drinken werd eerst bij een andere tafel aangeboden. Het hoofdgerecht van mijn man werd na 5 minuten weggehaald omdat het toch voor een andere tafel bestemd was. De vis als hoofdgerecht werd zonder ook maar enige garnering geserveerd. En de rekening werd maar niet gebracht..

Ik heb geen slechte avond gehad, maar dat kwam vooral omdat ik me doorlopend bleef verbazen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er die avond een heuse kok in de keuken heeft gestaan!

3,7
  12. JackM's profielfoto
    JackM vindt de recensie door ben nijkamp voor Weduwe van der Toorn leuk

Wij hebben er gister avond (13 december 2009) gegeten en het was absoluut slecht.
    De vis was veel te ver doorbakken waardoor er geen structuur meer in zat (vis waarschijnlijk niet vers) en net een hap snot leek. Hoewel alle tafels gedekt waren moesten wij er om vragen (nadat het eten uitgeserveerd was) en een extra servetje was kennelijk te veel gevraagd (u heb er toch al een?). Jammer was dat, toen wij onze klachten melden, het personeel schaapachtig keek, zich omdraaide en er verder niet op terugkwam. Ontzettend jammer.
    Ons advies: zoek een echt visrestaurant elders.

1,4
  13. Hans van der Burg

Bijzonder jammer dat dit restaurant van eigenaar verwisseld is. Kan niet meer tippen aan de kwaliteit die dit restaurant in het verleden had. 'Gebakken' vis is nu spekvet!

4,1
  14. C.G.van Gelderen

Wat een teleurstelling ! Dinsdag een glaasje wijn gedronken om ter plaatse af te spreken om met 4 personen zondagavond te komen eten . Prima, tafeltje bij het raam besproken en : tot dan!! Zondagavond blijkt dan dat er geen tong van de dag en nog maar 1 portie slibtong is , want......dat is heel normaal op de zondagavond !! We voelden ons erg voor schut staan tegenover onze gasten !Dat de koffie van het huis was vonden we eigenlijk een normale tegemoetkoming maar dat heeft toch de teleurstelling niet kunnen weghalen!!

15. JackM's profielfoto
    JackM vindt de recensie door DV voor Hao Yuan leuk
    Chinees-Indisch Doorwerth

We komen hier ongeveer 1x per maand voor het afhaalmenu. Altijd een heerlijk samengesteld menu met een mooie prijs! Verder ook ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel.

Aanrader dus.

16. JackM's profielfoto
    JackM vindt de recensie door Christ T. voor Hao Yuan leuk

Christ T.

De locatie schiep geen hoge verwachtingen.
    Maar de rest wel, het eten cq buffet was verrassend: met bijzondere gerechten, de groenten knapperig vers en het fruitbuffet heerlijk. Het bedienend paar uiterst vriendelijk en servicegericht. Kortom een echte aanrader!

17. JackM's profielfoto
    JackM vindt de recensie door aartje voor Hao Yuan leuk
    Chinees-Indisch Doorwerth

We hebben jarenlang de maaltijd afgehaald. We hebben er nu drie keer in het restaurant gegeten. Heel goed buffet en gezellige bediening. We komen er bij gezondheid vaker. Een aanrader

18. JackM's profielfoto
    JackM vindt de recensie door Daniel voor Hao Yuan leuk
    Chinees-Indisch Doorwerth

Het eten c.q. buffet was verrassend: met bijzondere gerechten, de groenten knapperig vers en het fruitbuffet heerlijk. Kortom een echte aanrader! Ga zo door

19. JackM's profielfoto
    JackM heeft een recensie geschreven voor Hao Yuan
    Chinees-Indisch Doorwerth

Een gezellig echt Chinees restaurant, met een voortreffelijke keuken en een uitermate vriendelijke bediening!
    De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

20. JackM's profielfoto
    JackM vindt de recensie door JackM voor Hao Yuan leuk
    Chinees-Indisch Doorwerth

De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

21. JackM's profielfoto
    JackM vindt de recensie door sanne voor Hao Yuan leuk
    Chinees-Indisch Doorwerth

Het buffet aan het eind van de week: zeer smakelijk, zeer ruime keus, heerlijk bereid!

22. JackM's profielfoto
    JackM heeft een recensie geschreven voor Simonis

Wat een ongelofelijke afgang. Was het de laatste tijd bij Simonis aan de haven al een culinaire janboel, Simonis aan Zee (de strandtent dus) doet er nog een schepje bovenop! Ik raad het AD aan eens de visspiesen te gaan proberen i.p.v. de haring. In één woord: walgelijk!

Is het goede (keuken)personeel soms naar het nieuwe prestige restaurant in de oude visafslag verhuisd?

3,2