1. [J]

We hebben hier pizza & pasta gegeten, met een dessert.

De pizza was matig. Natte bodem, weinig luchtig. De pasta was saai; gehakt, deeg en saus en dat was het.
    Dessert was ook niet zo goed.

Het was druk en het personeel was niet heel vriendelijk.
    Wij komen niet meer terug. Afrader.

2. [J]

Deze tent is altijd druk en we waren blij dat we een tafeltje konden bemachtigen.
    Eten was prima, niet zeer goed, maar dat hadden we ook niet verwacht.
    Sfeer was goed, leuk ingericht.
    Personeel was wel meerdere keren gerechten kwijt. Maakte ons niet heel erg uit, we hadden zoiets ook wel verwacht gezien de andere reviews.

Voor de prijs is het zeker meer dan prima!

3. [J]

Meerdere keren gegeten, soms duurt het wat langer i.v.m. drukte, maar eten is altijd erg goed!
    We zijn er van overtuigd dat het eten altijd goed vers bereid is.
    Personeel is altijd snel en erg netjes.
    Jammer dat het (standaard) bier aan de dure kant is.

4. Internationaal Hilversum

[J]

Iedere keer dat we terug komen, is de prijs weer gestegen. Het was 19.95, en nu alweer 25,50
    Dat is niet een heel groot probleem, echter, niet alle plateaus zitten in de prijs. Het meest populaire plateau, mag je ook extra voor betalen.
    Dus dan ga je snel voor een andere plateau, de kip, die erg tegenviel. Aan het einde van dit plateau konden we geen kip meer zien, want veel smaakte toch hetzelfde.
    Jammer, ik snap dat de prijs omhoog gaat omdat het best populair is, maar nu is voor ons de grens bereikt.

Geen aanrader meer.

5. Mexicaans Utrecht

[J]

Bij Popocatepetl wel vaker gegeten, ook in andere vestigingen. We waren altijd erg tevreden en de kip was naar mijn mening altijd erg goed, goed mals en goed gekruid!

Nu is het restaurant verbouwd en de iets wat oubollige Mexicaanse uitstraling is verdwenen, het is nu zeer strak en eigenlijk meer 13 in een dozijn. Sfeer is naar ons minder.

En dan het eten. Ik had burrito, en de andere een enchilada. De inhoud van beide gerechten was grotendeels hetzelfde en bevatte veel rijst, bonen en wat kip. Veeeeeel rijst, weinig kip. Alles smaakte hetzelfde en als 1 eenheidworst. Kant-en-klaar eten smaakt vaak nog beter. Weinig kruiden, weinig smaak, het is een wonder dat we niet meteen zijn gegaan.

Wij zijn zeer teleurgesteld. Wij komen niet meer terug.

3,1
  6. Hier twee keer gegeten. Een keer "all you can eat" en een keer a la carte (want "all you can eat" is niet altjid mogelijk). Het viel ons wel op dat sommige gerechten niet altijd even goed smaakte, al waren ze altijd wel smakelijk. De meeste gerechten vonden we erg smakelijk en goed gepresenteerd.

Het is binnen erg rumoerig en ook wel krap. Daar moet je wel tegen kunnen. Wij vonden het geen bezwaar. Al is het krappe soms wel lastig.

De bediening is meestal vlot al zitten ze soms, als het nog wat rustiger is, minder op te letten. Het duurt soms, juist wanneer het rustig is, een tijdje voordat ze je bestelling op halen.

De wijn die ze schenken is zeker geen aanrader en komt in een "limonade" glas. Eigenlijk was dit gewoon niet om te drinken. Wel is de Sangria wel erg lekker (rode Sangria gehad).

7. Dit is een tent die een goede naam heeft in Arnhem. Afgelopen keer maakten ze de naam ook weer goed waar. Het eten smaakte goed en het eten lag op allemaal mooi modern servies.

De service was prima. Het brood vooraf was ook zeer smakelijk.

Enige fout was om hier een cappuccino te bestellen. Die was niet lekker en het was eerder een koffie verkeerd (in ieder geval verkeerd)

8. Hier met een kleine groep gegeten. De inrichting is mooi modern & netjes. Ze hebben daar een lopende band, iets wat je niet veel ziet in Nederland, vooral niet met het "all-you-can-eat" concept.

We waren op zondagavond en we waren de enigen. Dit was geen goede keuze, want de spullen stonden al een tijd op de band. Sommige sushi smaakte duidelijk oud/uitgedroogd.

De bediening was erg vriendelijk en warme gerechten kon je bij hun bestellen. Ook kon je sushi bij hun persoonlijk bestellen die je miste op de band. De keuze qua warme gerechten was erg beperkt (uit mijn hoofd een stuk of 5 dingen), denk aan de klassiekers zoals soep, yakitori en noodles.

We hebben ook gebruik gemaakt om de sushi bij het personeel te bestellen, want de sushi op de band werd snel saai. Als je iets bestelde, kreeg je het netjes aan de tafel, maar de band zat ook meteen vol met dit zelfde soort gerecht. Dit was dus een nadeel omdat we de enige waren.

Ze hebben hier ook sushi combinaties die niet zo gebruikelijk zijn, en dat experiment is niet geslaagd. Zo dachten dat we sushi hadden met mooie rode zalm, maar het was harde smaakloze rode biet! Dat was de meest smerige sushi die we ooit hadden gehad. Wie bedenkt zoiets?

Samengevat: nette bediening, mooie tent, maar saai, oud eten met nog eens zeer slechte combinaties. Oude sushi is echt een dealbreker, dus we zullen niet terug komen.

3,6
  9. Bagels en Beans is een leuke tent om te lunchen. Er is genoeg keuze wat voor Bagel je wilt en de combinaties smaken erg goed. Ook voor vegetariërs lijkt er een goede keuze (ik ben geen vegetariër). De prijs wel iets aan de hoge kant voor de portie, maar het is het zeker wel waard!

Ook voor koffie en thee is er genoeg keuze. De smaak van de koffie is goed. Gelukkig geen "slappe bak" hier.

We moesten vorige keer wel redelijk lang wachten. Dat hadden ze ook door bij Bagels en Beans, en daardoor kregen een extra drankje ter compensatie! Dit zonder dat we zaten te klagen of te morren! Dit is een zeer goede plus voor de service!

De stoelen helaas niet de meeste comfortabele, al zitten ze zeker wel prima.

10. Mexicaans Arnhem

Hier een paar jaar eerder gegeten, maar toen had ik geen goede ervaring. Toch nog een keer geprobeerd, en dit keer was het eten zeker naar smaak. Ik vind dit niet het beste Mexicaanse restaurant, maar het was zeker wel goed van smaak. De Margarita's waren ook goed van smaak.

Het personeel was erg vriendelijk en vlot. De sfeer is ook goed en de zaak is zeker goed ingericht.

Dinsdag en woensdag is het Margarita dag; Margarita's voor 3 euro! Helaas vergeet ik dit zelf steeds ;)

11. Ik ben vaker bij andere sushi tenten geweest, en ook bij andere Shabu Shabu's. Bij deze Shabu Shabu ben ik vaker geweest.

Het eten is hier zoals je verwacht bij Shabu Shabu, vers en goed. Het personeel is lekker vlot en behandeld de klant erg goed. De tablet is handig om te bestellen en dit gaat ook zeer vlot. Dit is een grote verbetering vergeleken met een bestelformulier.

Zoals al eerder vermeld vonden we het eten erg goed, al vinden wij dit niet van de toetjesbar. De meeste producten zijn daar niet vers (uitgedroogd) en hoewel je veel keuze hebt, is het meer kwantiteit dan kwaliteit.

12. [J]

13. Internationaal Hilversum

Dit is een restaurant met een leuk concept! De platen met gerechten zijn goed gekozen en verschillen deels per seizoen.

De inrichting is wit, maar wel gezellig. Het personeel is vriendelijk en snel.

Een aanrader, vooral met groepen. Jammer is alleen dat de prijs verhoogd is (was 19,95).

14. Hier een keer gedineerd. De inrichting is modern al wel een beetje kaal.

Het is een "all you can eat" concept. Maar laat je niet bedriegen, dit is nep. Je moet perse een bijgerecht bij je gerechten nemen. Anders mag je niet bestellen. En je kan het wel raden, de bijgerechten zijn saai en veel te groot; zo kan je een bijgerecht tomaten met basilicum nemen. Dit zijn meer dan 10 tomaten. Dat was een hele tros, en dat voor 1 persoon!

Sommige gerechten smaakten goed, maar er zaten ook veel droge en niet goed smakende gerechten tussen. De Ceaser salade vonden we erg slecht; een groot lomp stuk sla met wat dressing. De "in chocolade gedipte aardbeien", was 1 aardbei...

Het duurde ook allemaal erg lang voordat je eten had. Soms 3 kwartier wachten, terwijl er weinig mensen aanwezig waren. Ook was het personeel niet in een goede bui.

2,4
  15. [J]

ter info: Deze tent zit hier niet meer

16. [J]

Deze tent zit op een erg leuke locatie.

Maar daar houd het ook bij op. De sushi was niet goed vers, de plekken om te zitten was erg krap (door de grote stoelen), en de bediening was langzaam en kortaf.

Genoeg betere sushi restaurants te vinden!

3,6
  17. [J]

Het is toch wel een jaar geleden dat ik hier heb gegeten, maar toch nog een review.

Hier 2x gegeten. Dit was zeker erg bevallen. Naar onze mening mag de Yakitori wel goed zoet zijn ;)

Alles was goed vers en ik vind de nigiri zalm hier de beste die ik ooit heb gehad.

Het restaurant is zeer schoon en mooi modern.

18. [J]

Hier van de weken gegeten. Het eten was erg goed van smaak en lekker mals. De rode huiswijn is ook erg bevallen :)

De sfeer vind ik persoonlijk iets minder. Te open, te wit en een beetje goedkope uitstraling.

De prijzen voor de hoofdgerechten zijn zeer goed.

19. Internationaal Hilversum

20. [J]

Ook bij deze Shabu Shabu vaak geweest. De sushi is altijd goed vers en de bediening is altijd erg netjes en vrolijk. Hier word ik vrolijk van.

De toetjesbar vinden we helaas minder. Dit is vaak niet heel vers (uitgedroogd), en het is allemaal niet heel hygiënisch. Het bolletjes ijs van voorheen was beter.

21. [J]

22. [J]

We hebben hier op een vrijdagavond sushi gegeten. We zagen de goede reviews hier, maar oei, dit was slecht.

De sfeer was niet goed. Je moet eerst door een rokersruimte (bah) en bij de tafels is veel te veel (tl-achtig) licht. We zaten in een gedeelte waar bijna niemand zat, en we werden door het personeel constant op de vingers gekeken.

Het is geen puur sushi resaurant, maar een combi met tepan yaki. Dit was ook te merken aan de kwaliteit van de sushi, dit was niet hun hoofdzaak. Ondanks dat weinig mensen sushi aan het eten waren, was dit allemaal niet vers. Sommige gerechten waren echt niet te eten. De vis had ook vaak een bijsmaak (gewoon niet vers dus).

De cocktails waren goedkoop, maar wat je ook kreeg, was zelfs het geld niet waard.

Geen aanrader.

2,6
  23. [J]

Vaker hier gegeten. De sushi is goed vers en de service is erg netjes.

Gelukkig is de prijs lager dan de gemiddelde Sumo. Dit heeft waarschijnlijk te maken met de concurrentie in Arnhem :)

Helaas vind ik het bier nogal duur vergeleken met andere restaurants.

24. Hier vaker gegeten. Het eten was altijd goed vers en de sushi is mooi opgemaakt. De bediening is erg goed en erg netjes (en dat is meestal al zo bij sushi restaurants).

Ik heb alleen 2 puntjes die van mij iets beter mogen: de bakken met bami zijn veel te grote porties (1 portie leek voor 4 personen), en de saus van de kip yakatori mag van mij wat dikker (minder waterachtig, zoeter en meer laten plakken).

Deze tent zit vaak vol en reserveren is vaak al een paar dagen van te voren vol. Ik snap ook wel waarom :)

25. Internationaal Amersfoort

Hier goed gegeten! Ik was een goede diversiteit met van het eten. De bediening was ook behulpzaam en vlot, ook toen het geheel vol was.

26. Naar vele sushi restaurants in Arnhem, ook bij deze gegeten. Ze hanteren hier geen 'lijstjes systeem' maar je dient alle nummers stuk voor stuk door te geven aan de bediening.
    Echter dit werkt helemaal niet goed als het al een beetje druk is. Een kwartier wachten was normaal als je wou bestellen en je moest vaker om hun aandacht vragen.

Het is eten is in principe goed, maar niet alles was vers. Ook waren er rare 'fusion' combinaties, zoals garnalen die smaakte naar garnalen met chinees zoetzure saus, wat we niks vonden. Omdat niet alles vers was, geef ik hier geen 6 voor.

5,1
  27. Hier vaker gegeten. Altijd goed geweest. De sushi en vis was altijd vers. Het is soms wel lastig parkeren voor met de auto, maar iets verder op kan je ook goed parkeren.

De tablet is ook fijn om te bestellen. Daardoor zijn ze soms nog sneller met eten.

Als enige minpunt is dat de tablet soms vies is, dus voordat we hem zelf hebben gebruikt.

28. Hier een keer gegeten. We moesten ruim een uur wachten op ons hoofdgerecht (geen voorgerecht). Toen hier een opmerking over maakte, werd hier nogal een drama van gemaakt. Dit is alles behalve service.

Het eten was wel goed, met uitzondering van de salade. Die was minstens een dag oud. Je zag ook duidelijk dat bij andere tafels hier niks van gegeten werd.

4,7
  29. [J]

Afgelopen week weer prima. Helaas zijn er steeds minder snackbars in Oosterbeek. Maar zeker tevreden over bediening, eten en prijs/kwaliteit.

30. Chinees-Indisch Oosterbeek

[J]

Afhalen. Helaas slechte keuze, het eten beviel weer niet. Bami was erg matig (erg zoet. Waarom?) en kipsate was met weinig smaak. Babi had wel veel vlees.

Smaken verschillen, en ik vind dit niets. Heb ervaring bij tientallen Chinese restaurants.

31. Helaas, afgelopen week toch mindere ervaring vergeleken met eerder. (afhalen)

Een "gezinszak patat voor 4 personen" was niet genoeg voor 3 personen, terwijl we niet erg grote eters zijn. De berenklauw was net groter dan een pingpongbal en de sate was hooguit één eetlepel. Patat mocht natuurlijk weer langer, maar dat probleem had ik al verwacht uit eerdere ervaringen.

Dit was allemaal erg karig. Triest. Zeer slechte prijs / kwaliteit. Ik ga maar eerst weer een keer naar een andere snackbar.

4,9
  32. Bestaat er een smerige snackbar? Helaas wel. Bijna alles is gewoon slecht hier, de prijs, de kwaliteit en de sfeer.

We waren hier met een groep. Die kon de mening delen. De patat was te kort gebakken, de frikandellen waren droog (hoe doe je dat) en kroketten waren smakeloos.

Ik was gechockeerd, hoe verpest je kant en klaar eten dat alleen even in de frituurpan moet? Ook zijn de prijs bovengemiddeld. Maar in combi met de kwaliteit super slecht.

Sfeer is er niet, echt een afhaalhok.

1,9
  33. Chinees-Indisch Dieren

Hier vaker afgehaald. Klein restaurant maar zeer goed eten! Wel standaard Chinese gerechten, maar met bovengemiddelde kwaliteit. Dit voor een goede prijs.

De sfeer om te zitten lijkt me wat minder. Bediening is prima.

De volledige naam is 'Ni Hao Hui Yan?

34. Zeer goed gegeten hier voor een zeer goede prijs! Personeel was vriendelijk en sfeer is aardig goed.

35. Hier gegeten met een groep. Sfeer was goed en leuke dingen staan er in het restaurant. Personeel is correct en beleefd.

Eten was minder. Weinig eten voor je geld en sowieso te weinig rijst e.d.

Kortom, niet noemswaardig en veel te duur.

36. Mediterraans Arnhem

Hier gedineerd en ondanks slecht imago toch zeker prima gegeten. Eten was goed en prijs was zeker nog beter. Personeel was prima.

Sfeer was prima, niet bijzonder.

37. Goed eten hier en gezellig. Alle gerechten waren smakelijk en goed mals.

Personeel was vriendelijk en snel genoeg.

38. Zeer matig. We zijn uiteindelijk met een grote groep voortijdig vertrokken. Het bier was niet koud, je kreeg halve biertjes ("kwam door het schuim", jahoor, een half glas schuim). Wijn ook niet koud.

De kaart was erg kort, maar zelfs het personeel wist niet wat het visgerecht was. De kaart werd in een fotolijstje gegeven, erg irritant.

3,9
  39. Prima en niet al te duur. Patat mag iets langer gebakken worden naar mijn mening.

40. Hier één keer gehaald. Kebab was erg droog, maar dreef toch in het vet.

Voor 1 persoon kreeg je 1 salade mee, voor 3 personen ook. Hier werd heel moeilijk over gedaan. Salade was uiteindelijk niet te eten; oud.

Sfeer is oud en leeg van het pand van binnen.

2,4
  41. Chinees-Indisch Arnhem

Afgehaald. Eten was redelijk. Babi pangang was niet knapperig (hoort wel), maar wel mals. Peking eend was niet lekker.

Sfeer, en service standaard.

42. Leuke sfeer in het restaurant! We hebben lopend buffet gedaan (weekend). De prijs hiervan was redelijk.

Er is een grote keus uit gerechten, ook uit tientallen desserts.

De kwaliteit van het eten was voldoende, maar van alle gerechten geen enkele topper gezien.

6,7
  43. Broodjes Arnhem

Vaak prima snelle hap bij Subway. Deze in Arnhem niet, groente was oud en veel te koud (bijna bevroren).

Sfeer is in sommige Subways beter.

Klacht indienen online via mail is geen reactie opgekomen.

44. Meerdere keren hier gegeten in 2009. Goed eten en zeer goede bediening! Prijs is prima. Sfeer is ook goed.

Restaurant is wel wat krapjes.

45. Gezellig restaurant, achterin iets minder.

Eten was veel te droog. Misschien wel weinig vet, maar niet echt lekker. Zonde. Geen aanrader.

Prijs is redelijk hoog, vooral gekeken naar de kwaliteit.

46. Nederlands Arnhem

Hier meerdere keren gegeten.

Eten is vaak van goede kwaliteit en de prijs ook. Mix-drankjes zijn vaak wel slecht.

Maar de service, verschrikkelijk. Nog nooit zo erg gezien. Zit je daar in een grotendeels leeg restaurant, maar niemand die je komt helpen. Vraag je of je kan kiezen tussen zoete en pittige saus: "ja hoor geen probleem", maar krijg je uiteindelijk niet wat je vroeg.

Sfeer is prima. Wel een beetje te leeg en te hip.

5,3
  47. Hier meerdere keren gegeten. Het eten is erg goed! Goed mals en knapperig, goed groenvoer erbij. Prijs is zeker ook prima!

Service iets minder, maar voldoende.

Tip: als je op het terras zit is het echt een top-restaurant! Binnen ook prima, maar minder.

48. Meerdere keren hier gegeten. Duidelijk een pizza restaurant. De pizza's zijn snel klaar, maar het Griekse eten niet. Helaas toen we in een groep pizza en grieks tegelijk bestelde, kregen sommigen hun eten hier eerder. :|

De pizza's & grieks zijn ruim voldoende.

Sfeer is prima, maar heeft duidelijk geen airco, ga hier niet heen op een warme dag!

Personeel vriendelijk maar niet altijd even snel. Cijfer heeft een minpuntje door niet tegelijkertijd brengen van het eten.

49. Dit is een echt 'studentencafe', goedkoop, prima eten, maar zeer slechte bediening.

De pizza's zijn van erg goede kwaliteit. Erg tevreden hierover. Personeel mag wel een keer een bedieningscursus krijgen; borden worden vaak in 1sec neer gezet, net fast-food. Als je op het verhoogde gedeelte zit, schuiven ze meestal de borden op je tafel vanaf de lagere grond.

Restaurant is erg krapjes.

De cola is vaak wel zonder prik :(

50. Eten was goed, maar niet bovengemiddeld voor een Mexicaans restaurant. Restaurant is iets klein maar zeker niet krap opgezet. Sfeer is goed en personeel is ook prima.