• Lid sinds 9 september 2010

Oh Lobo

Hilversum

Oh Lobo

Hilversum

[J] heeft nog geen foto toegevoegd

1. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Italiano Vreeswijk

[J]

We hebben hier pizza & pasta gegeten, met een dessert.

De pizza was matig. Natte bodem, weinig luchtig. De pasta was saai; gehakt, deeg en saus en dat was het.
    Dessert was ook niet zo goed.

Het was druk en het personeel was niet heel vriendelijk.
    Wij komen niet meer terug. Afrader.

2. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Tapasbar El Mundo

[J]

Deze tent is altijd druk en we waren blij dat we een tafeltje konden bemachtigen.
    Eten was prima, niet zeer goed, maar dat hadden we ook niet verwacht.
    Sfeer was goed, leuk ingericht.
    Personeel was wel meerdere keren gerechten kwijt. Maakte ons niet heel erg uit, we hadden zoiets ook wel verwacht gezien de andere reviews.

Voor de prijs is het zeker meer dan prima!

3. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Sumo

[J]

Meerdere keren gegeten, soms duurt het wat langer i.v.m. drukte, maar eten is altijd erg goed!
    We zijn er van overtuigd dat het eten altijd goed vers bereid is.
    Personeel is altijd snel en erg netjes.
    Jammer dat het (standaard) bier aan de dure kant is.

4. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Oh Lobo
    Internationaal Hilversum

[J]

Iedere keer dat we terug komen, is de prijs weer gestegen. Het was 19.95, en nu alweer 25,50
    Dat is niet een heel groot probleem, echter, niet alle plateaus zitten in de prijs. Het meest populaire plateau, mag je ook extra voor betalen.
    Dus dan ga je snel voor een andere plateau, de kip, die erg tegenviel. Aan het einde van dit plateau konden we geen kip meer zien, want veel smaakte toch hetzelfde.
    Jammer, ik snap dat de prijs omhoog gaat omdat het best populair is, maar nu is voor ons de grens bereikt.

Geen aanrader meer.

5. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Popo
    Mexicaans Utrecht

[J]

Bij Popocatepetl wel vaker gegeten, ook in andere vestigingen. We waren altijd erg tevreden en de kip was naar mijn mening altijd erg goed, goed mals en goed gekruid!

Nu is het restaurant verbouwd en de iets wat oubollige Mexicaanse uitstraling is verdwenen, het is nu zeer strak en eigenlijk meer 13 in een dozijn. Sfeer is naar ons minder.

En dan het eten. Ik had burrito, en de andere een enchilada. De inhoud van beide gerechten was grotendeels hetzelfde en bevatte veel rijst, bonen en wat kip. Veeeeeel rijst, weinig kip. Alles smaakte hetzelfde en als 1 eenheidworst. Kant-en-klaar eten smaakt vaak nog beter. Weinig kruiden, weinig smaak, het is een wonder dat we niet meteen zijn gegaan.

Wij zijn zeer teleurgesteld. Wij komen niet meer terug.

3,1
  6. [J]'s profielfoto
    [J] schreef:

Geen zin maar als je puntjes van terrechte kritiek hebt, dat je meteen mails krijgt van eet.nu of ik er wel echt heb gegeten.

Of persoonlijke aanvallen zoals die sushi prutsers take-sushi wat eet.nu gewoon prima vindt.

7. [J]'s profielfoto
    [J] heeft gereageerd op een recensie van Také Sushi

Triest dit. Persoonlijke aanvallen worden niet gewaardeerd, dus grow up.

Het was overduidelijk uitgestorven in jullie restaurant en dat is duidelijk waarom. Dit soort zielige reacties tonen meer aan van jullie dan van mij.

Over smaak valt te twisten maar niet vers =niet vers. Hier valt niet over te discussiëren

En voor jullie klantvriendelijkheid adviseer ik een cursus of iets dergelijks te volgen. Zo ga je niet met klanten om.

8. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Hier twee keer gegeten. Een keer "all you can eat" en een keer a la carte (want "all you can eat" is niet altjid mogelijk). Het viel ons wel op dat sommige gerechten niet altijd even goed smaakte, al waren ze altijd wel smakelijk. De meeste gerechten vonden we erg smakelijk en goed gepresenteerd.

Het is binnen erg rumoerig en ook wel krap. Daar moet je wel tegen kunnen. Wij vonden het geen bezwaar. Al is het krappe soms wel lastig.

De bediening is meestal vlot al zitten ze soms, als het nog wat rustiger is, minder op te letten. Het duurt soms, juist wanneer het rustig is, een tijdje voordat ze je bestelling op halen.

De wijn die ze schenken is zeker geen aanrader en komt in een "limonade" glas. Eigenlijk was dit gewoon niet om te drinken. Wel is de Sangria wel erg lekker (rode Sangria gehad).

9. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor De Blauwe Hoek

Dit is een tent die een goede naam heeft in Arnhem. Afgelopen keer maakten ze de naam ook weer goed waar. Het eten smaakte goed en het eten lag op allemaal mooi modern servies.

De service was prima. Het brood vooraf was ook zeer smakelijk.

Enige fout was om hier een cappuccino te bestellen. Die was niet lekker en het was eerder een koffie verkeerd (in ieder geval verkeerd)

10. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Také Sushi

Hier met een kleine groep gegeten. De inrichting is mooi modern & netjes. Ze hebben daar een lopende band, iets wat je niet veel ziet in Nederland, vooral niet met het "all-you-can-eat" concept.

We waren op zondagavond en we waren de enigen. Dit was geen goede keuze, want de spullen stonden al een tijd op de band. Sommige sushi smaakte duidelijk oud/uitgedroogd.

De bediening was erg vriendelijk en warme gerechten kon je bij hun bestellen. Ook kon je sushi bij hun persoonlijk bestellen die je miste op de band. De keuze qua warme gerechten was erg beperkt (uit mijn hoofd een stuk of 5 dingen), denk aan de klassiekers zoals soep, yakitori en noodles.

We hebben ook gebruik gemaakt om de sushi bij het personeel te bestellen, want de sushi op de band werd snel saai. Als je iets bestelde, kreeg je het netjes aan de tafel, maar de band zat ook meteen vol met dit zelfde soort gerecht. Dit was dus een nadeel omdat we de enige waren.

Ze hebben hier ook sushi combinaties die niet zo gebruikelijk zijn, en dat experiment is niet geslaagd. Zo dachten dat we sushi hadden met mooie rode zalm, maar het was harde smaakloze rode biet! Dat was de meest smerige sushi die we ooit hadden gehad. Wie bedenkt zoiets?

Samengevat: nette bediening, mooie tent, maar saai, oud eten met nog eens zeer slechte combinaties. Oude sushi is echt een dealbreker, dus we zullen niet terug komen.

3,6
  11. [J]'s profielfoto
    [J] vindt de recensie door Kararin voor Cannibale Royale leuk

Samen met mijn collega's heb ik superlekker gegeten bij Cannibale Royale. Als voorgerecht hebben we een aantal gerechtjes met z'n allen gedeeld. Vooral de nacho's waren erg lekker.

Als hoofdgerecht kozen we allemaal voor spareribs. Ze waren zo mals dat het vlees bijna van de botten viel en de marinade was ook ernstig lekker. Het nagerecht, rocky road cake vond ik helaas iets minder spectaculair.

De service was beleefd en vlot, zelfs met 13 man hoefden we niet lang op onze spareribs te wachten. Wel zou het fijn zijn geweest als we eerder de vochtige doekjes hadden gekregen. Een schaaltje voor de botten was ook handig geweest. Verder alles prima!

12. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Bagels & Beans

Bagels en Beans is een leuke tent om te lunchen. Er is genoeg keuze wat voor Bagel je wilt en de combinaties smaken erg goed. Ook voor vegetariërs lijkt er een goede keuze (ik ben geen vegetariër). De prijs wel iets aan de hoge kant voor de portie, maar het is het zeker wel waard!

Ook voor koffie en thee is er genoeg keuze. De smaak van de koffie is goed. Gelukkig geen "slappe bak" hier.

We moesten vorige keer wel redelijk lang wachten. Dat hadden ze ook door bij Bagels en Beans, en daardoor kregen een extra drankje ter compensatie! Dit zonder dat we zaten te klagen of te morren! Dit is een zeer goede plus voor de service!

De stoelen helaas niet de meeste comfortabele, al zitten ze zeker wel prima.

13. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Amigo
    Mexicaans Arnhem

Hier een paar jaar eerder gegeten, maar toen had ik geen goede ervaring. Toch nog een keer geprobeerd, en dit keer was het eten zeker naar smaak. Ik vind dit niet het beste Mexicaanse restaurant, maar het was zeker wel goed van smaak. De Margarita's waren ook goed van smaak.

Het personeel was erg vriendelijk en vlot. De sfeer is ook goed en de zaak is zeker goed ingericht.

Dinsdag en woensdag is het Margarita dag; Margarita's voor 3 euro! Helaas vergeet ik dit zelf steeds ;)

14. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Ik ben vaker bij andere sushi tenten geweest, en ook bij andere Shabu Shabu's. Bij deze Shabu Shabu ben ik vaker geweest.

Het eten is hier zoals je verwacht bij Shabu Shabu, vers en goed. Het personeel is lekker vlot en behandeld de klant erg goed. De tablet is handig om te bestellen en dit gaat ook zeer vlot. Dit is een grote verbetering vergeleken met een bestelformulier.

Zoals al eerder vermeld vonden we het eten erg goed, al vinden wij dit niet van de toetjesbar. De meeste producten zijn daar niet vers (uitgedroogd) en hoewel je veel keuze hebt, is het meer kwantiteit dan kwaliteit.

15. [J]'s profielfoto
    [J] is Kararin gaan volgen.
  16. [J]'s profielfoto
    [J] heeft Sumo toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Grill
    • Sushi
    Jansplein 52b Arnhem
  17. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Oh Lobo
    Internationaal Hilversum

Dit is een restaurant met een leuk concept! De platen met gerechten zijn goed gekozen en verschillen deels per seizoen.

De inrichting is wit, maar wel gezellig. Het personeel is vriendelijk en snel.

Een aanrader, vooral met groepen. Jammer is alleen dat de prijs verhoogd is (was 19,95).

18. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Everything on a Stick

Hier een keer gedineerd. De inrichting is modern al wel een beetje kaal.

Het is een "all you can eat" concept. Maar laat je niet bedriegen, dit is nep. Je moet perse een bijgerecht bij je gerechten nemen. Anders mag je niet bestellen. En je kan het wel raden, de bijgerechten zijn saai en veel te groot; zo kan je een bijgerecht tomaten met basilicum nemen. Dit zijn meer dan 10 tomaten. Dat was een hele tros, en dat voor 1 persoon!

Sommige gerechten smaakten goed, maar er zaten ook veel droge en niet goed smakende gerechten tussen. De Ceaser salade vonden we erg slecht; een groot lomp stuk sla met wat dressing. De "in chocolade gedipte aardbeien", was 1 aardbei...

Het duurde ook allemaal erg lang voordat je eten had. Soms 3 kwartier wachten, terwijl er weinig mensen aanwezig waren. Ook was het personeel niet in een goede bui.

2,4
  19. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Mezza

[J]

ter info: Deze tent zit hier niet meer

20. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Kokusai

[J]

Deze tent zit op een erg leuke locatie.

Maar daar houd het ook bij op. De sushi was niet goed vers, de plekken om te zitten was erg krap (door de grote stoelen), en de bediening was langzaam en kortaf.

Genoeg betere sushi restaurants te vinden!

3,6
  21. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Sushi Qube

[J]

Het is toch wel een jaar geleden dat ik hier heb gegeten, maar toch nog een review.

Hier 2x gegeten. Dit was zeker erg bevallen. Naar onze mening mag de Yakitori wel goed zoet zijn ;)

Alles was goed vers en ik vind de nigiri zalm hier de beste die ik ooit heb gehad.

Het restaurant is zeer schoon en mooi modern.

22. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor RUNG

[J]

Hier van de weken gegeten. Het eten was erg goed van smaak en lekker mals. De rode huiswijn is ook erg bevallen :)

De sfeer vind ik persoonlijk iets minder. Te open, te wit en een beetje goedkope uitstraling.

De prijzen voor de hoofdgerechten zijn zeer goed.

23. [J]'s profielfoto

Groest 55 Hilversum
  24. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

[J]

Ook bij deze Shabu Shabu vaak geweest. De sushi is altijd goed vers en de bediening is altijd erg netjes en vrolijk. Hier word ik vrolijk van.

De toetjesbar vinden we helaas minder. Dit is vaak niet heel vers (uitgedroogd), en het is allemaal niet heel hygiënisch. Het bolletjes ijs van voorheen was beter.

25. [J]'s profielfoto
    [J] heeft Shabu Shabu toegevoegd als favoriet restaurant

Shabu Shabu eetgelegenheid gesloten

€€ -
    • Sushi
    • Japans
    Hortusplein 3 Haarlem
  26. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Hasekura

[J]

We hebben hier op een vrijdagavond sushi gegeten. We zagen de goede reviews hier, maar oei, dit was slecht.

De sfeer was niet goed. Je moet eerst door een rokersruimte (bah) en bij de tafels is veel te veel (tl-achtig) licht. We zaten in een gedeelte waar bijna niemand zat, en we werden door het personeel constant op de vingers gekeken.

Het is geen puur sushi resaurant, maar een combi met tepan yaki. Dit was ook te merken aan de kwaliteit van de sushi, dit was niet hun hoofdzaak. Ondanks dat weinig mensen sushi aan het eten waren, was dit allemaal niet vers. Sommige gerechten waren echt niet te eten. De vis had ook vaak een bijsmaak (gewoon niet vers dus).

De cocktails waren goedkoop, maar wat je ook kreeg, was zelfs het geld niet waard.

Geen aanrader.

2,6
  27. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Sumo

[J]

Vaker hier gegeten. De sushi is goed vers en de service is erg netjes.

Gelukkig is de prijs lager dan de gemiddelde Sumo. Dit heeft waarschijnlijk te maken met de concurrentie in Arnhem :)

Helaas vind ik het bier nogal duur vergeleken met andere restaurants.

28. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Super Snack

Bestaat er een smerige snackbar? Helaas wel. Bijna alles is gewoon slecht hier, de prijs, de kwaliteit en de sfeer.

We waren hier met een groep. Die kon de mening delen. De patat was te kort gebakken, de frikandellen waren droog (hoe doe je dat) en kroketten waren smakeloos.

Ik was gechockeerd, hoe verpest je kant en klaar eten dat alleen even in de frituurpan moet? Ook zijn de prijs bovengemiddeld. Maar in combi met de kwaliteit super slecht.

Sfeer is er niet, echt een afhaalhok.

1,9
  29. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Sushi Koi

Hier vaker gegeten. Het eten was altijd goed vers en de sushi is mooi opgemaakt. De bediening is erg goed en erg netjes (en dat is meestal al zo bij sushi restaurants).

Ik heb alleen 2 puntjes die van mij iets beter mogen: de bakken met bami zijn veel te grote porties (1 portie leek voor 4 personen), en de saus van de kip yakatori mag van mij wat dikker (minder waterachtig, zoeter en meer laten plakken).

Deze tent zit vaak vol en reserveren is vaak al een paar dagen van te voren vol. Ik snap ook wel waarom :)

30. [J]'s profielfoto
    [J] heeft een recensie geschreven voor Reyna Bê
    Internationaal Amersfoort

Hier goed gegeten! Ik was een goede diversiteit met van het eten. De bediening was ook behulpzaam en vlot, ook toen het geheel vol was.

Meer updates