• Lid sinds 21 januari 2015

Shabu Shabu

Apeldoorn

Paviljoen Duinoord

Zeegse

J Wolbers heeft nog geen foto toegevoegd

1. J Wolbers's profielfoto
    J Wolbers heeft een recensie geschreven voor De Woerd
    Nederlands Elst

Zoals genoemd in een eerdere recensie, hadden wij de Woerd als mogelijke trouwlocatie in ons achterhoofd gehouden.
    Op 10 juni hebben we inderdaad het etentje en aansluitend het huwelijksfeest gevierd bij de Woerd.
    Voor ons is het een onvergetelijke avond geworden: heerlijk gegeten, perfecte bediening, enorm sfeervolle plek met mooi terras aan het water. De Woerd heeft werkelijk alles gedaan om ons een geweldige avond te bezorgen. Bedankt daarvoor!
    Wij zullen dan ook zeker geregeld deze mooie herinnering blijven vieren met een lekker etentje.

2. J Wolbers's profielfoto
    J Wolbers heeft een recensie geschreven voor De Woerd
    Nederlands Elst

Middels een social deal bon gegeten bij Eetcafé de Woerd. Hoewel het van buiten wat eenvoudigjes oogt, is het van binnen erg sfeervol. Ook de ligging aan de plas maakt het een mooie locatie om bij mooi weer te dineren.

Het drie-gangen menu voorzag in meer dan voldoende keuze. Vooral de hoofdgerechten zagen er stuk voor stuk erg goed uit. Bediening was vriendelijk en behulpzaam.

Voor ons een geslaagde avond, en zeker de moeite waard om in het achterhoofd te houden als eventuele trouwlocatie.

3. J Wolbers's profielfoto
    J Wolbers heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Duinoord

Restaurant ziet er mooi, modern uit. De keuze qua gerechten, en kwaliteit ervan zijn absoluut goed (veel vers, veel vis). Hier dan ook meerdere malen goed gegeten.
    Helaas hebben wij ook een duidelijk mindere ervaring wat betreft de service. We hadden nl. een Fletcher Dinerbon cadeau gekregen waar Zeegse Duinen ook aan mee deed (live cooking). Helaas bleek bij het online reserveren het restaurant al voor ruim vier (4!) maanden volgeboekt te zitten.
    Bellen met het restaurant leerde dat er vrijwel iedere dag plaatsen in overschot waren, totdat we noemden een bon te hebben. Duidelijk was voor ons dat Zeegse Duinen absoluut niet stond te wachten op bezoekers met een dinerbon. We werden dan ook telefonisch van het spreekwoordelijke kastje naar de ... gestuurd.

Voor ons geen Zeegse Duinen meer, evenals andere restaurants/hotel van Fletcher. Dit vanwege de valse reclame en stugge, onklantvriendelijke bejegening.

4. J Wolbers's profielfoto
    J Wolbers heeft een recensie geschreven voor Restaurant Diyar

Diverse malen gegeten bij Diyar, altijd met grote tevredenheid. Ruime keuze in alle gangen, en tot nu toe nog geen 'minder' gerecht tegen gekomen. Bij het afrekenen krijg je een bon mee waarmee je voor €15,- pp nogmaals kunt genieten van een drie-gangen diner. Een mooie reden om nog eens terug te komen en weer nieuwe gerechten uit te proberen.

5. J Wolbers's profielfoto
    J Wolbers heeft een recensie geschreven voor Atlantis

Het eten is prima, veel keuze, en prima kwaliteit! We komen wel altijd bewust op de wat rustige dagen, ander oogt het enorme complex toch wel enigszins als een fabriek.

6. J Wolbers's profielfoto
    J Wolbers heeft een recensie geschreven voor Spice 2.0
    Mediterraans Arnhem

Inmiddels enkele malen bij Spice gegeten. Gezellige tent, oké eten. Niet spectaculair, maar zeker voldoende!

7. J Wolbers's profielfoto
    J Wolbers heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Inmiddels hebben we een keer of vijf gegeten bij Shabu Shabu in Apeldoorn. Bediening (via tablet) gaat razendsnel, en is vriendelijk. De sfeer in het restaurant is goed, ondanks de grote keet, zijn er verschillende rustige, meer intieme hoekjes. Vooral de ronde bankjes zitten erg gezellig. De kwaliteit van de sushi is constant erg goed, tot nu toe steeds heerlijk gegeten. Voor een all-inclusive prijs van €27,00 is dit heel redelijk voor de beste sushitent van Apeldoorn!

8. J Wolbers's profielfoto
    J Wolbers heeft een recensie geschreven voor Restaurant Rijsserberg

Geboekt met een fletcher-dinerbon. We hadden per gang keuze uit een tweetal gerechten, die prima smaakten. De sfeer en bediening was vriendelijk, maar oogde wel wat stijfjes/ formeel. Zonder een dinerbon zou de prijs behoorlijk aan de hoge kant zijn geweest.

9. J Wolbers's profielfoto
    J Wolbers heeft een recensie geschreven voor Mendoza

Afgelopen weekend een warme tapasschotel gegeten bij Mendoza. De sfeer en bediening is prima, klein intiem opgezet met gastvrije bediening. Ook de amuse vooraf gaf direct een welkome indruk.
    Het eten zelf was wisselend, maar voor de prijs zou je meer verwachten. We hadden samen een warme tapasschotel besteld. Dit bleek een ovenschaal met verschillende soorten vlees, vis en roerbakgroenten. Het vlees en de vis waren goed klaargemaakt. De groenten daarentegen waren enorm zout. De rauwkost voegde weinig toe.
    In potentie een heel aardig steakhouse, zeker wanneer er iets meer aandacht zou zijn voor de groenten en salade.
    De crême brulee daarentegen was weliswaar aan de prijs (net als de andere nagerechten allemaal zo rond de € 10 kost), maar kwalitatief erg goed!