Activiteiten van J. van den Berg

1. J. van den Berg's profielfoto
    J. van den Berg heeft een recensie geschreven voor FLATER
    Nederlands Ommen

Dinsdag 28 april gingen wij in Ommen op zoek naar een leuk restaurant waar wij met 8 personen de verjaardag van mijn man met een uitgebreid etentje zouden kunnen vieren. Restaurant Flater zag er erg gezellig uit en ook de kaart sprak ons aan. Toen wij binnen aan een alleraardigste medewerkster vroegen of het mogelijk was om vrijdag 1 mei met 8 personen te komen eten, vertelde zij ons dat er helaas niet gereserveerd kon worden, maar dat er altijd plek zou zijn. Eventueel zouden wij even aan de bar moeten wachten en moesten er wellicht wat tafeltjes aan elkaar geschoven worden, maar als wij dat geen probleem vonden, hadden zij vrijdag een plekje voor ons.
    Dus vrijdag 1 mei kwamen wij rond 18.00 uur bij het restaurant aan. Binnen en buiten zaten al wel mensen, maar binnen bleek in het bar gedeelte een grote 8-persoons tafel vrij te zijn. Een andere medewerkster deelde ons tot onze stomme verbazing in niet mis te verstane taal mee dat er absoluut geen plek meer voor ons was... Alles zat vol en de grote tafel in het bargedeelte werd niet gebruikt. En hoezo wachten aan de bar en tafeltjes aan elkaar schuiven?
    Verbouwereerd zijn wij weer vertrokken.
    Het gaat blijkbaar zo goed met restaurant Flater dat zij het zich kunnen veroorloven om er een zeer klantONvriendelijk beleid op na te houden en een omzet van 8 personen uitgebreid a la carte gewoon de deur uit te laten lopen. Wij gaan er in ieder geval nooit meer eten en zullen dit restaurant dan ook absoluut bij iedereen afraden. Dit restaurant doet zijn eer aan en is een echte FLATER!