• Lid sinds 26 oktober 2015

Robin Food

Beekbergen

J.S. Immerzeel heeft nog geen foto toegevoegd

1. J.S. Immerzeel's profielfoto
    J.S. Immerzeel heeft een recensie geschreven voor Robin Food

Na een korte zoektocht, Kuiltjesweg 44 ligt midden in bos op een vakantiepark, hebben we het toch gevonden. Op het park loop je je neus achterna, daar waar de lekkere etensluchten vandaan komen moet je zijn. Voor de ingang nog even een twijfel, is dit het echt, maar na even te vragen waren we dan eindelijk op het juiste plekje. Dat het een goed plekje was om te eten werd ons snel duidelijk, de voorgerechten "gewokte garnalen salade" en "herfstbitterballen met paddenstoelen" waren in één woord geweldig.
    Dan de hoofdgerechten "zeebaars" voortreffelijk en de "ribeye" was om weg te zuigen zo zacht. Bij elk gerecht vind je wel een persoonlijke kwikslag van de kok. Je proeft de passie van die man en als hij dan ook nog eens aan tafel met je in gesprek raakt over koken, weet je het zeker, die man heeft liefde voor koken en eerlijke producten.
    Eén van ons kon het toetje niet meer aan, zo voldaan was ik al. Geen nood dan wordt er gewoon één toetje opgemaakt waar je dan wel weer met z'n tweeën van kan eten. Ook dit kaneelijs toetje met marsepein was weer su-per lekker. Dan denk je af te ronden met een simpele kop koffie, mis je krijgt er weer bonbons, noga en ander lekkers bij.
    Kort gezegd we hebben heerlijk gegeten in een zeer ongedwongen ambiance en een fles goede Savignon blanc werd geserveerd voor minder dan €15. Top, als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer eten.