• Lid sinds 10 juli 2011

Nijverdal

Activiteiten

1. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor Il Campanile

Prijs/kwaliteit oke, was goed, niets verder op aan te merken. Maar toen we om 11 uur nog een borrel wilden, kon dat niet meer, omdat we nog de enige gasten waren waarschijnlijk. Ik snap best dat je graag naar huis wil, maar om 11 uur geen borrel meer na het nagerecht? Vandaar het slecjtre cijfer voor de service. De serveerster en de uitleg waren overigens wel heel goed!!

2. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor Da Mario
    Italiaans Deventer

Als je een gerecht kiest wat niet meer op de kaart staat, en ze maken het ter plekke voor je klaar, dat is toch echt service! Heb al eens een reactie gegeven maar zeg het nog een keer: mocht je in Deventer zijn, kom dan naar Da Mario, gezellig, sfeervol, gastvrij en kwaliteit gegarandeerd!

3. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor Bistro De Tasca

Gerechten zijn super, hertenrug was geweldig lekker. Heerlijk eten in een ongedwongen sfeer.

4. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor Brasserie Dunnik

Heerlijk gegeten met collega's. De spareribs zijn inderdaad super, de biefstuk was lekker mals. Wat betreft de meiden in de bediening: die zijn geweldig!

Ik denk dat het voor eten met groepen hier een betere locatie is dan met z'n tweetjes, maar dat is persoonlijk.

5. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor Milano
    Italiaans Wierden

Lekker gegeten met alle collega's! Knoflookgamba's vooraf en hoofdgerecht pasta met zeevruchten in knoflookolie, erg lekker! Prijs/kwaliteit uitstekend, de inrichting vind ik persoonlijk niet sfeervol, maar het is echt een leuke pizzeria om met een groep heen te gaan. De bediening is ook goed, en vriendelijk. kortom, een aanrader!

6. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft gereageerd op een recensie van Bistro de Kolenbrander

jammer, het was altijd perfect!

7. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Brodshoes

Het voorgerecht was erg goed, uitstekende smaak! De tournedos geweldig lekker, creme brulee was niet zo smakelijk.. alsof het lang ergens had gestaan. Druk restaurant, het nadeel was dat we ruim een uur moesten wachten bij de open haard omdat alle tafels nog bezet waren, terwijl er wel was besproken. Er werd bij de haard ook geen stokbroodje of iets dergelijks geserveerd, dat kregen we bij het voorgerecht. Het was half 10 geweest toen we uiteindelijk naar de tafel werden gebracht, als je een drukke werkdag hebt gehad, is dat wel behoorlijk laat, en de trek in eten wordt met de minuut minder. Maar het voor- en hoofdgerecht maakte het weer goed.

8. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman vindt de recensie door Jannie Visser voor Da Mario leuk

Jannie Visser

We hebben 2e kerstdag weer heerlijk gegeten bij jullie. De bediening was lekker informeel en het eten smaakte voortreffelijk. Hartelijk dank hiervoor!

9. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman vindt de recensie door Marc-B voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

2de kerstdag een super avond gehad! Heerlijk gegeten en super bediening. Ik kom al jaren bij Da Mario en voelt elke keer weer als thuiskomen. Tip ! Filetto Da Mario is een echte aanrader.

10. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor 't Losse Hoes

Gezellig restaurant, de biefstuk van black angus was erg lekker, de combinatie hiermee met scampi's (waar trouwens een soort van "folie" smaak aan zat, ook de scampi's van het voorgerecht) in saus snapte ik niet zo goed. De biefstuk alleen was gewoon goed! De aardappeltjes en rauwkost voortreffelijk, echter het schaaltje witlof, daar snapten we niet veel van, dat was een soort van kerriesaus, één drap. We hadden minder keus dan anders, omdat het kerst was maar dat was geen probleem. Het nagerecht was ook lekker. Al met al wel voor herhaling vatbaar, van de gewone a la carte kaart, en dan weer een lekkere biefstuk want die was echt goed!

11. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor De Keizer

Fijn eten, lekkere wijn, gezellig interieur en erg klantvriendelijk, we komen hier zeker terug!

12. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman vindt de recensie door J. Raamsman voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

Weer terug bij Da Mario! Super lekker weer gegeten, klantvriendelijkheid, sfeer, kwaliteit eten en voor herhaling vatbaar! wij komen hier altijd eten als we een dagje Deventer doen, kijken er altijd weer naar uit!
    Hebben ook nog een persoonlijk bedankje gemaakt op ons bord, zie foto :-)

13. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman vindt de recensie door J. Raamsman voor Da Mario leuk

Superrestaurant in Deventer!
    Alles perfect en erg vriendelijke bediening. Na een dagje winkelen is het heerlijk eten en drinken bij Da Mario!

14. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor Da Mario
    Italiaans Deventer

Hebben ook nog een persoonlijk bedankje gemaakt op ons bord, zie foto :-)

15. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor Bistro de Oale Ste

Echt een camping eetcafe, biefstukje was wel lekker, patat ook, maar de sfeer niet zo. Er zat aan de andere kant een wijkvereniging met een cabaretier, veel herrie, dat hadden ze moeten vermelden toen we gingen bespreken, mijn mening. Misschien was daardoor de sfeer er niet. Eten niet zo bijzonder, kleine details die niet oke zijn in mijn ogen (versiering op tafel slordig en tandenstokers niet apart verpakt, klein detail, erg belangrijk) 2 grote pluspunten: bediening erg goed en verboden voor honden, daar kunnen veel restaurants, ook de hoog aangeschrevene, een voorbeeld aan nemen!

16. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

Wederom lekker gegeten bij Sirtaki! Probeert u eens de viskuitsalade met stokbrood, super.

17. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor De Beyaardier

Hier lekker gegeten met collega's. Je krijgt brood met kruidenboter bij de voorgerechten, dat hadden we liever eerst op tafel gezien. Biefstuk was goed gebakken, er werd echter niet gevraagd hóe het gebakken moest worden, gewoon iedereen medium :-) De groente's waren lekker beetgaar. Het is een goede brasserie, in een gemoedelijke sfeer.

18. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor Den Haller

Wij hebben hier ontzettend lekker gegeten, de locatie is supermooi (zelfs als het regent) de bediening uiterst correct en vriendelijk, de gerechten voortreffelijk.
    Op de foto ziet u de Botermalse gestoofde kalfssukade.
    Wij gaan hier zeker nog eens culinair genieten, want dat is hier echt geweldig!

19. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor De IJzeren Pot

Goed restaurant, hertenrug was erg goed gebakken en erg lekker, mijn tafelgenoten hebben ook genoten.
    Prijs/kwaliteit is goed!
    Ook het personeel is erg vriendelijk en correct.
    Op de site staat dat honden zijn toegestaan,de meeste honden stinken, net als sigaretten. Dat vind ik dan weer jammer van zo'n goed restaurant, gelukkig waren er vanavond geen...!
    Al met al een aanrader wat eten en drinken betreft!!

20. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor Gulle Goedzak

Gisteravond feestje gehad, erg gezellig, buffetje was uitstekend en bediening goed en vriendelijk. Gemoedelijke sfeer, ideaal voor een besloten feestje met niet al te veel personen. Wel een aanrader!

21. J. Raamsman's profielfoto

• Afhaal en bezorg
    Haarstraat 50 Rijssen
  22. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft gereageerd op een recensie van Restaurant An d'Olde Putte

mooi om te lezen, door iemand met ervaring geschreven dus vertrouwd!
    hier gaan we zeker eens naar toe!! bedankt

23. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor De Markies

Super eten bij de Markies! Souvlaki was geweldig, alles perfekt en gezellige sfeer. Ruime keuze, voor iedereen wat.
    Gaan binnenkort weer!

24. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

lekker eten bij een gezellig Grieks restaurant!
    personeel is altijd even vriendelijk en gezellig!
    aanrader in Nijverdal!!

25. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor Bistro De Loep

We hebben hier super gegeten met collega's, een Italiaans buffetje, voor elk wat wils, en voor een kleine prijs! Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend!
    Personeel is vriendelijk en vlot en de locatie ook helemaal geweldig. Deze recensie deel ik met mijn collega's. En dat zijn er 19. Jammer dat sommige collega's een beetje hebberig waren in de creme brulee, haha, maar dat werd gewoon bijgevuld! Ga zo door, en tot de volgende keer!

26. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Brodshoes

gezellig restaurant, alleen jammer dat ze de glazen aan de bovenkant vasthouden

27. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft Bistro T-Bone toegevoegd als favoriet restaurant
  28. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor Bistro T-Bone

Superbistro! Hou je van kwaliteit, service, mooie presentatie, en een ontspannen sfeer, reserveer dan eens bij deze Bistro! Waar voor je geld.

29. J. Raamsman's profielfoto
    J. Raamsman heeft een recensie geschreven voor In de Kokkerieje

vriendelijke bediening, en snel inderdaad. vond het een beetje een cafe-sfeer.
    Het eten vond ik niet bijzonder, visje weinig smaak, tagliatelle erg aan elkaar geplakt, groente erg gaar, gebakken aardappeltjes erg vet, alles was niet zo super van smaak, wel mooi opgemaakt allemaal. het is er wel schoon, erg belangrijk.

Meer activiteiten