• Lid sinds 6 augustus 2011

Dames Dijkstra

Assen

Villa Zeezicht

Lauwersoog

j. kuipers heeft nog geen foto toegevoegd

1. j. kuipers's profielfoto
    j. kuipers heeft een recensie geschreven voor 't Maotie

Heb samen met een vriendin op zaterdag 12 dec heerlijk gegeten bij U. Een fijn restaurant en bovenal zeer vriendelijke medewerkers. Een echte aanrader, wij komen zeker terug.

2. j. kuipers's profielfoto
    j. kuipers heeft een recensie geschreven voor Villa Zeezicht

Zaterdag 29/8 heerlijk gegeten bij Zeezicht. Wij waren met ons drieën. Zeer vriendelijk personeel en vlotte bediening. Mosselpannetje was uit de kunst en de rest van het eten was fantastisch. Wij komen zeker terug bij jullie. Heerlijk genieten van het uitzicht en ook nog lekker eten, ga zo door.

3. j. kuipers's profielfoto
    j. kuipers heeft een recensie geschreven voor Efes
    Internationaal Kampen

Heerlijke uitsmijter bij U gehad, mijn vriendin had een broodplankje met soep erbij en daarna nog een pita broodje.

Wij waren er donderdag 6/8/2015 tijdens de kamper uitdagen. Vlot en vriendelijk personeel, eten werd snel bezorgd na onze bestelling. Dikke pluim.

Eén minpuntje: de toiletten zijn op de eerste verdieping. Misschien een mogelijkheid om die naar beneden te halen?Kleine verbouwing, groot plezier voor de mensen.

4. j. kuipers's profielfoto
    j. kuipers heeft een recensie geschreven voor De Vier Jaargetijden

Donderdag 6/8/2015 tijdens de kamper uitdagen heerlijk gegeten bij de vier samen met een vriendin. Heerlijke mosselpan met friet en salade. Prima verzorgt op het dakterras met uitzicht op de ijssel. Een echte aanrader. Vriendelijk personeel. Ga zo door, dikke pluim. Wij komen zeker terug bij jullie.

5. j. kuipers's profielfoto
    j. kuipers heeft een recensie geschreven voor Hao Hao
    Chinees-Indisch Zuidhorn

Vrijdag 18-3-2014 met mijn vriendin hier gegeten, in één woord fantastisch. Mijn vriendin en ik komen er zeker terug. Hheerlijk eten en vriendelijk personeel, en dat voor een betaalbare prijs. Ga zo door beste mensen van HAO HAO .

6. j. kuipers's profielfoto
    j. kuipers heeft een recensie geschreven voor Visscher

Mijn vriendin en ik hebben er zaterdag 18/01 gegeten. Wat was die schotel heerlijk, komen zeker terug als wij in Zwolle zijn. Vlotte en vriendelijke bediening. Ga zo door.

7. j. kuipers's profielfoto
    j. kuipers heeft een recensie geschreven voor Hotel Waanders

Op de heenreis naar Zwolle bij Waanders aangekomen om koffie met gebak te nuttigen. De koffie was lauw, het gebak prima. Op weg naar huis een dikke teleurstelling. Een vriendin van mij bestelde Russische eisalade waar wel drie mensen van konden eten en de vis veel te zout. Mijn lever was wel goed maar de patat niet warm, en geen mayo erbij. Voorheen zat het altijd vol bij U maar je kon nu zitten waar je maar wilde. Al met al wij zoeken de volgende keer wel een ander restaurant. Jammer, snel verbeteren want anders kun je zeggen daar kon je voorheen goed eten en drinken maar rij nu maar door.

8. j. kuipers's profielfoto
    j. kuipers heeft een recensie geschreven voor Dames Dijkstra
    Internationaal Assen

Zaterdag 16 november zijn we er geweest met twee personen. Fantastisch, als we in assen zijn gaan we er altijd naartoe. Prima sfeer, leuke en aardige bediening, een echte aanrader. Komen zeker terug bij de dames Dijkstra.
    Ga zo door.

9. j. kuipers's profielfoto
    j. kuipers heeft een recensie geschreven voor Jasmine Garden

Zaterdag 21/09 hier gegeten met twee personen, fantastisch. Goede ontvangst, duidelijke uitleg over het eten, vriendelijk personeel, borden snel opgeruimd en drinken snel op tafel. Een echte aanrader, komen zeker weer terug.

10. j. kuipers's profielfoto
    j. kuipers heeft een recensie geschreven voor De Somp

Heb er in 2011 ook eens gegeten.
    Nog niks verbeterd was er afgelopen zaterdag.
    Een goed restaurant voorheen.
    Nu een drama, ik zoek de volgende keer wel iets beters op.
    Met vriendelijker personeel.
    Maak er zo snel mogelijk weer een restaurant van als voorheen!

11. j. kuipers's profielfoto
    j. kuipers heeft een recensie geschreven voor De Somp

Gisteren er gegeten niet weer, was voorheen een goed restaurant nu echt niets meer.

Vieze tafels en niet opgeruimd, personeel wat je staat aan te kijken van wat moet je hier, ze zijn liever lui dan moe.

m.a.w. Ik kom er niet weer.

2,8