• Lid sinds 17 juli 2015

Pèpè & Coco

Heerenveen

Peking

Nunspeet

J. Kuiers heeft nog geen foto toegevoegd

1. J. Kuiers's profielfoto
    J. Kuiers heeft een recensie geschreven voor Pèpè & Coco

Vanavond met een gezelschap van 10 personen hier wezen eten. Vlot geholpen, echter waren we ook 1 van de eerste gasten.

We nemen allemaal een 3 gangen keuze menu. De voorgerechten waren lekker (her en der minpuntjes), vooral de livar. In de soep zaten gummi achtige mozzarella stukken (echt vies). Tegen meerprijs was er een steak (€8) te bestellen, deze bestelde ik rood en kwam ook rood aan, maar het vlees was echt taai en gewoon niet goed behandeld. Vond dus ook echt de prijsverhoging veel te hoog. Ben bereid meer te betalen voor kwaliteit, maar hiervoor niet.

De dames in de bediening hadden niet veel ervaring of kennis van het vak, maar hebben ons toch zo goed mogelijk proberen te helpen. We hebben eeneen redelijk leuke avond gehad, op een paar kleine puntjes na.

2. J. Kuiers's profielfoto
    J. Kuiers heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Nunspeet

Met zijn 4en wezen eten daar, genoten van het lopend buffet. Het was erg rustig dus we werden snel bediend met drinken. Het eten in de warm houd meubels was goed en op smaak. Prijs/kwaliteit is echt goed, als we ooit weer in de buurt zijn gaan we er zeker nog eens naar toe.