1. Zochten op internet iets met shoarma. Kwamen terecht bij Shalom in Apeldoorn. We werden onwijs vriendelijk ontvangen. Ik had gelezen dat deze zaak al heel lang bestaat een jaar of 38 en zag heel veel goede resencies. Ik nam een shoarma schotel en mijn vrouw kip met champignons uien en paprika. De shoarma was echt heerlijk. De zelf gemaakte sausen een heerlijkheid vooral de tomaten ui. Met een heerlijk verfrissende smaak. Mijn vrouw niet echt een vleeseter maar at de grote schotel bijna helemaal op. Ook heerlijk. We zijn nog lang gebleven en hadden een heerlijk gezellig gesprek ook met de zoon erbij. Het was nog best vroeg dus dat was mogelijk. We bleven best nog lang zitten voelde ons achteraf nog wat bezwaard omdat we maar bleven praten. We voelden ons zeer welkom. Dus ècht een super zaak.

2. Weekendje weg in Hengelo. Komen zelf uit Alkmaar. Terecht gekomen bij Delphi. Heel vriendelijk ontvangen. Die avond drie vlotte jonge dames in de bediening. Het ziet er gezellig uit. Wij vonden de kwaliteit van het eten zeer verrassend. De ossenhaas was ook boterzacht. Het totaal echt heeel goed van smaak. Echt zeer verrast. Top!

3. Pizzeria Delden

Met toeval na de kerstmarkt in Delden bij Femi's terecht gekomen. Het was heel erg druk. De kaart verrassend. Best wel uitgebreid.
    Ik ben voor de shoarmaschotel gegaan. Er werd een grote portie met een mooi opgemaakte salade gebracht. Zag er erg goed uit en zeker voor het zachte prijsje van €12,50. Het werd geserveerd met gefrituurde schijfjes aardappel. Ik had eigenlijk liever patat maar hoe deze aardappeltjes gekruid waren was ik er erg blij mee. De shoarma was echt heerlijk van smaak. Zelfs in de verte nog een licht pittige nasmaak. Heerlijk.
    Ik nam de sorbet toe. Ik kreeg een prachtig volle sorbet waarbij hij niet, als vaak gebeurd, verzadigd was van aardbeien saus. Ook echt heel lekker. Je zou denken wat kun je daar aan verpesten maar dat gebeurd nog vaak genoeg. Achteraf zag ik de prijs €3,75. Zo een sorbet valt zeker in de prijs categorie in de buurt van €6,00.
    De pizza's die ik voorbij zag komen waren mooi groot en goed gevuld. De bediening ondanks de onwijze drukte heel erg attent. De prijs kwaliteit super.
    Heerlijke avond zo in combinatie met de prachtige kerstmarkt in Delden. Ik ga zeker als ik in deze regio ben terug.

4. Grieks Ede

Nomaals geweest. Donderdag waren we hier ook. Nu nog even op een zeer drukke avond. Het eten echt nog lekkerder. Helemaal overtuigd. De zaak afgeladen. Leuke frisse attente vlotte meiden in de bediening. De zaak is groot maar dat gevoel heb je totaal niet. Heel gezellig. Was een top avond. 'Echt' goed en vriendelijk. Top!! Bedankt.

5. Grieks Ede

Wij komen uit Alkmaar en zijn hier een weekendje weg. Veel recensies gelezen vooraf. Dit restaurant komt goed uit de recensies. Ik vind ze zelfs ondergewaardeerd.

We waren met 4 personen. Wij allen zijn het eens over de smaak en bereiding van het eten. Heerlijk. Kan niet anders zeggen. De bediening heel attent en vriendelijk. Wij hebben echt genoten. Top.

We zijn hier een paar dagen en gaan zeker terug voordat we naar huis gaan. Aanrader. Niks mis mee en redelijke prijzen

6. Ben echt wel bij veel Grieken geweest. Deze zeer goeie kwaliteit. Grote porties. Erg vriendelijk. Heerlijke smaak. Zeer tevreden.

7. Het restaurant zag er gezellig uit. We hebben dan ook wel gezellig gezeten. Het eten viel tegen. Steak geen grill smaak en totaal geen kruiden geproefd. 1 mini pannetje groenten 10 cm doorsnee. Voor 2 personen. Als je in je eentje bent krijg je ook zo'n zelfde pannetje standaard groenten. Vreemd. Voorgerecht wel goed van smaak. Pittige gehaktballetjes. Bediening vriendelijk. Sfeer redelijk goed. Ik snap eigenlijk niet waarom het zo druk was. Jammer. 1x was genoeg.

8. Spaans Alkmaar

Heerlijk gegeten. Gezellige inrichting. Gemoedelijke vriendelijke sfeer. Heerlijke avonden gehad. De bediening probeert het u zeker naar het zin te maken. Ik vind het belangrijk dat personeel er is als je ze nodig hebt en je niet opjaagt om de tafels nog eens te vullen. Hier zit je op je gemak en eet je lekker. Top we gaan zeker nog eens terug!!

9. Erg vriendelijk. Eten goed tot zeer goed. We waren jaren lang een andere Griek gewend die was nog iets beter maar ik heb nog geen Griek gevonden die het nagenoeg benadert. Mylos in Alkmaar heeft mij daarbij verrast en komt heel dicht in de buurt al mis ik daarbij mijn overleden vriend georgos. Nicolle ook natuurlijk. Al zien we die gelukkig af en toe nog.

10. Vriendelijk ontvangen. Uiensoep besteld. Alleen water met een smaakje en 10 verdwaalde ui snippers. Wel gemeld bij de serveerster. De pizza was goed van smaak en redelijk groot dus dat maakte de soep weer goed. De lasagna die mijn vrouw had was goed groot genoeg ze kon het niet op. Prijs kwaliteit was goed!