• Lid sinds 14 april 2011

't Kookhuys

Oud Beijerland

J.Boekel heeft nog geen foto toegevoegd

1. J.Boekel's profielfoto
    J.Boekel heeft een recensie geschreven voor 't Kookhuys

In één woord fantastisch. Gaan daar zeker vaker eten.

Jammer dat we het niet eerder hebben ontdekt.

Eten buitengewoon goed.

Bediening heel vriendelijk, gemoedelijk en correct.

2. J.Boekel's profielfoto
    J.Boekel heeft een recensie geschreven voor Werelds aan de Kade

1e keer -een paar jaar geleden- dat ik er was toen was het eten prima. Behalve de zitplaatsen op een bank zijn waardeloos, gelukkig zat ik op een stoel (zoals het hoort).

Bij 2e bezoek kregen we een domper. Ten 1e waren - om 18.00 uur al- de parkeerkaarten niet meer voorradig, zodat we een eind verder moesten parkeren, terwijl er nog wel plaats was maar je daar zonder kaart niet kunt parkeren. Ten 2e. was de reservering telefonisch gedaan met daarbij het dringende verzoek dat wij absoluut geen zitplaatsen op de bank wilden. En wat kregen we? Zitplaatsen op de bank. Genoeg tafeltje waren over, maar die waren volgens de -zeer onpersoonlijke serveerster- gereserveerd om 20. 00 uur. "Wij zijn dan al lang weg" zei ik, maar nee het ging niet door. Wat toen wel door ging was dat wij weggingen en bij een ander restaurant ons in de watten lieten leggen. Het was tenslotte onze trouwdag en dan wil je wel een beetje normaal behandeld worden. Later nog de eigenaar gesproken, hij probeerde ons om te kopen met een fles huiswijn, maar je begrijpt na zo`n behandeling mag hij die lekker zelf opdrinken.

5,3