• Lid sinds 5 april 2018
Van restaurant:

1. China Tuin

Ommen

j heeft nog geen foto toegevoegd

1. j's profielfoto
    j heeft gereageerd op een recensie van China Tuin
    j
    Van restaurant

Beste Jan,

Jammer om hier te lezen dat u niet tevreden was over uw bezoek aan ons restaurant. Graag hadden we dat direct van u Vernomen, zodat we kunnen nagaan of het inderdaad het geval was. Mocht het echt zo zijn, dan hadden wij direct maatregelen genomen en u excuses hiervoor aangeboden.
    Echter, wij hadden geen andere klachten hierover gehad. Wat betreft nasi/bami, de warmhouder staat op 80 graden. vlees niet gaar? alle soorten vlees wordt medium bereid, tenzij de gast zelf aangeeft welldone ! Behalve de kipfilet. Deze wordt altijd welldone Bereid.
    Bestek plakkerig.... alle bestek die uit de vaatmachine komt , wordt direct gepoetst in het restaurant .

wij zijn geen fan van zulke site als eet.nu . Wij krijgen honderden gasten per week in ons restaurant , Allemaal dik tevreden ! Maar die zie ik hier niet terug.
    Wij hebben ook verzocht om ons van hun site te halen , maar dit willen ze niet.

Eet.nu staat ook bekend als de klagen site ...onder Restaurants eigenaren.

heeft u klachten? Fluister het in ons oor en wij gaan het oplossen . Bent u tevreden? Vertel het verder ! Dat is het motto! Klagen op z’n site heeft weinig zin.

Mvg

2. j's profielfoto