• Lid sinds 21 augustus 2021

Onder de Eiken

Dwingeloo

Iwan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Iwan's profielfoto
    Iwan vindt de recensie door Iwan voor Onder de Eiken leuk

We boften want hoewel het de hele dag had geregend kwam de zon om 17.00 uur door en werd het zeer aangenaam. Onder de Eiken ging halsoverkop de tafels en stoelen in de tuin klaar zetten. Aan de achterzijde in de avondzon en omringt door moestuin en heggen en onder paar bomen.
    De menukaart is om te watertanden, niet alledaags maar divers en allemaal van eigen tuin, eigen koeien en van wild dat de jagers die dag brengen. Wij kozen als voorgerecht voor de Zwezerik, superlekker met appel en saus van kippenlevers. Hoofdgerecht ree in twee bereidingen, als boterzachte steak en als stoofpot. Met heerlijke sla en rozeveld aardappels. De bediening was bijzonder aardig en attent, kortom een aanrader!!!

2. Iwan's profielfoto
    Iwan heeft een recensie geschreven voor Onder de Eiken