• Lid sinds 22 november 2015

Izumi

Roermond

Ismay Sonnemans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ismay Sonnemans's profielfoto
    Ismay Sonnemans heeft een recensie geschreven voor Izumi

Net terug van Izumi. Ik was daar uit eten met de verjaardag van mijn broer. We waren met een groep van 10. We wilden reserveren om half 6, maar dit ging niet, ze wilden dat we om 6 uur kwamen, de reden is ons nog steeds onduidelijk. Toen we met de hele groep aan tafel zaten was het 18:20.

De serveerster begon al erg slecht. In plaats van ons persoonlijk te vragen wat we wilden drinken, zei ze wie wilt er wat drinken. Verder was ze te lui om uit te leggen aan de mensen die nog nooit bij een sushi restaurant geweest zijn hoe het systeem in zijn werk ging. Erg vervelend. Verder was de bediening door deze persoon echt niet goed.

Om kwart over 8 kwam de serveerster aan onze tafel vertellen dat we weg moesten, want de 2 en een half uur waren voorbij en er stond een andere groep van 10 mensen klaar. We waren erg verbaasd, want we zaten er nog geen 2 en een half uur en we waren nog rustig aan het eten, nog bezig met de 3de ronde en opeens mochten we niks meer bestellen en deden ze zelfs moeilijk over een dessert. Als compensatie kregen we een drankje van de zaak. De serveerster nam maar van een aantal mensen drinken op, van mij bijvoorbeeld niet.

Alles was toen rommelig, we kregen geen eten meer. Verder had ik om half 8 een fles water besteld die ik tot heden nog steeds niet gekregen heb. Toen ik eindelijk mijn gratis drankje kreeg, zag deze er erg raar uit, het leek wel alsof er in mijn drankje gespuugd was omdat ze boos waren dat we bleven zitten en de discussie aangingen. De serveerster kwam later naar ons toe om te vertellen dat de andere groep was weggegaan. Ik vond het belachelijk dat dit zo tegen ons gezegd werd. Verder werd de tafel ook niet meer afgeruimd.

Als er van te voren gezegd was dat de tafel later op de avond ook nog gereserveerd was, had dit probleem voorkomen kunnen worden, maar door deze slechte recensie heeft Izumi nu 20 boze klanten die niet meer komen. Erg slecht!