• Lid sinds 17 augustus 2009

Dafne

Kerkrade

Château St. Gerlach

Valkenburg

Iris heeft nog geen foto toegevoegd

1. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor Château St. Gerlach

Wij hebben onze trouwreceptie hier gehouden en daarna hebben wij er gegeten.
    De dag voor ons huwelijk hebben ze 1 ster gekregen.
    Elk jaar komen wij terug op onze trouwdatum en het blijft een heel goed restaurant.
    De bediening is erg jong en hiermee logischerwijze iets minder aangenaam dan als de bediening 30 plus zou zijn.
    De locatie zorgt er voor dat er meer oudere dan jongere mensen komen en het is fijn als je dan ook wat ouder personeel ziet rond lopen ipv. van net afgestudeerd of studerend personeel.
    Dit is de keuze die zij maken, maar meerdere bezoekers merken dat dit toch niet zo slim is voor de puntjes op de i, die je eigenlijk wel verwacht als bezoeker van zo'n mooie locatie en zo'n goed restaurant.
    De wisseling van het personeel zorgt er voor dat wij niet herkend worden door het personeel als we er weer komen.
    Is niet erg, maar het zou net dat punt op de i zijn, zodat je je er net iets meer welkom zou voelen.

Ook overdag komen we er graag. Kopje thee met gebak in de tuin of in de bistro met landelijke uitstraling, naast het chique restaurant. Dit na een dagje touren of een wandeling in het gebied om het terein van het Chateau met de hond.

Conclusie: Aanrader vanwege de schitterende locatie, de ambiance en het goede eten overdag en s'avonds uit de twee verschillende keukens.

2. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor Navarro

We hebben een tapas schotel gekozen met 4 personen, en de keuze van de schotel was aan de kok.
    We hebben er van alles gegeten en het was heerlijk.
    Zeker voor herhaling vatbaar en de serveerster was erg aardig en heeft veel humor. De choco taart was super.

Conclusie: Aanrader voor iedereen die wel eens iets anders wil.

3. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor Dafne

We komen er vaker, het eten is er prima.
    De sfeer vind ik oubollig en donker, maar uitstekend.
    De visschotel is er heerlijk en zoals altijd bij de Griek krijg je voldoende.
    Ik zal de volgende keer het vegetarische menu eens proberen.
    Conclusie: Dafne is goed, lekker en gezellig.