• Lid sinds 10 oktober 2010

Boven Water

Vinkeveen

Boven Water

Vinkeveen

Irene de Meijer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Irene de Meijer's profielfoto
    Irene de Meijer heeft een recensie geschreven voor Boven Water
    Internationaal Vinkeveen

Als je overheerlijk wilt eten en lekker in de watten wil worden gelegd dan moet je hier gaan eten! Altijd verrassend en een groot feest! Super bediening en geweldige keuken!

2. Irene de Meijer's profielfoto
    Irene de Meijer heeft een recensie geschreven voor Bistro De Stoute Schoen

Ben al vele malen bij dit restaurant geweest en iedere keer is het weer een "feestje". Super vriendelijk personeel, zowel bediening als in de keuken, de ambiance is echt een "huiskamer-gevoel" en het eten is iedere keer weer verrukkelijk! Hier moet je gewoon geweest zijn!

3. Irene de Meijer's profielfoto
    Irene de Meijer heeft een recensie geschreven voor Boven Water
    Internationaal Vinkeveen

Wij hebben vanavond voor de tweede keer in één week tijd overheerlijk gegeten bij Restaurant Boven Water in Vinkeveen. Wat een toptent!! Jongelui die een jaar geleden dit restaurant hebben overgenomen leggen hun ziel en zaligheid in dit restaurant en dat proef je. Je proeft de liefde van hun vak in alles wat je krijgt. Vanaf de amuse tot aan de eigengemaakte chocoladelollies bij de koffie en thee, het is allemaal één groot feest!! Wij noemen het genieten met hoofdletters!! Een overheerlijk avondje uit voor een zeer goede prijs!! Absolute aanrader voor een ieder die er van houdt om een avond lekker culinair verwend te worden!!!

4. Irene de Meijer's profielfoto
    Irene de Meijer heeft een recensie geschreven voor Kromhout

Wij hebben afgelopen vrijdagavond een heerlijk avondje uit gehad, zeer vriendelijk personeel en overheerlijk eten. Hartelijk dank hiervoor.

5. Irene de Meijer's profielfoto
    Irene de Meijer heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem
    Nederlands Cuijk

Vorige week woensdagavond hebben we ons 26-jarig "samenzijn" gevierd. We hadden geen beter restaurant kunnen kiezen. Wat hebben wij genoten! Het begon al bij binnenkomst, het bleek dat het restaurant boven op de 1e verdieping was maar ik ben niet zo goed ter been en kreeg daarom beneden een tafel aangeboden, dit was niet gebruikelijk maar geen enkel probleem! We voelden ons erg welkom! Vanaf de amuse tot aan de friandises hebben we kunnen genieten van een overheerlijk verrassingsmenu, echt een aanrader! Lieve mensen, nogmaals bedankt voor deze ontzettende gezellige avond, als we in de buurt zijn komen we zeer zeker weer bij jullie langs want het was meer dan voor herhaling vatbaar!