• Lid sinds 9 augustus 2015

Bistro 't Baeken

Tholen

Boove en Beneeje

Hoogerheide

Irene heeft nog geen foto toegevoegd

1. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Watertuin

We hebben meerdere keren gedineerd bij de watertuin, elke keer dat we kwamen hebben we een slechtere ervaring gehad.
    De keuze aan eten is ruim voldoende, alleen wanneer je later gaat eten krijg je echt de restjes die al erg lang staan.
    Het vlees van de plaat was of doodgebakken of helemaal rauw, zo rauw dat de binnenkant koud was.
    Tafels werden bijna niet afgeruimd.
    Wij hadden gereserveerd van 19:00-22:00 maar we voelde ons na 20:30 al niet echt meer welkom nadat het merendeel van de gasten was weg gegaan.
    Dit was helaas de laatste keer dat wij hier gegeten hebben.

4,7
  2. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor De Cockpit

Irene

Viergangen menu gedaan via social deal 19 euro pp ex drinken en positief verrast. Genoeg te eten uitstekende kwaliteit, voor een leuke prijs. De bediening was attent en kwam regelmatig kijken of alles in orde was. Wij komen zeker terug!

3. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Athene

Als voorgerecht gebakken mosselen met knoflook en peterselie, dit was smakeloos, droog, keihard en duidelijk uit de diepvries. Verder was de knoflook niet vers en de peterselie ver te zoeken.
    Als hoofdgerecht een te vette lamschenkel met knoflooksaus waar de knoflook ver te zoeken was. Er was koude plakrijst bij geserveerd. Friet was oké, evenals de salade en tzatziki saus was prima. Het nodigde niet uit om een nagerecht te nemen. Wij gaan hier niet meer naar toe.

4. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Rosario
    Zuid-Amerikaans Hoogerheide

Irene

Wij zijn met z'n tweeën wezen eten bij Rosario. Helaas waren we ook maar met z'n tweeën in het hele restaurant, dit op een vrijdagavond. Meestal een slechte voorbode maar het eten was prima. Wij hadden een mix grill besteld voor twee personen en deze was heel erg lekker. Goed vlees voor een leuke prijs. Ober was tevens de eigenaar en heel vriendelijk. Inrichting was wat ouderwets maar toch gezellig. Ik hoop dat ze snel wat meer klandizie krijgen!

5. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Boove en Beneeje

Lekker eten en voldoende keus (steengrillen) voor een goede prijs. Gezellige sfeer, voor herhaling vatbaar.

6. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Het Raedthuys

Het Raedthuys is een heel sfeervol en mooi restaurant.

De bediening is soms wat matig en onoplettend, ze weten niet heel goed wat ze serveren.

Het eten is erg lekker en vers en weer eens wat anders dan het gebruikelijke. We waren met twee personen 114 euro kwijt voor 3-gangen. Er was geen keuzemenu of iets dergelijks.

Kortom: heel lekker, maar ook prijzig.

7. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Kotaradja

Wij hebben gegeten van het lopend buffet, het was gewoon goed, niet heel bijzonder, maar wel een goede prijs-kwaliteit verhouding. Helaas kun je hier niet pinnen.

8. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Bistro 't Baeken

Wij bestellen regelmatig bij Bistro Baeken. Het is altijd keurig op tijd vers en lekker. De sfeer is minder, het is een beetje muf en ouderwets binnen. Vandaar dat wij hier niet snel zullen zitten, maar wel graag afhalen.

9. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Cafe de Kleine

Wij wonen in de omgeving van dit cafe en kwamen regelmatig wat eten en drinken. Altijd prima en gezellig, het ligt op een leuke locatie aan de haven op Stavenisse.

Helaas is de eigenaar uit het niets toeristenprijzen gaan hanteren, voor middelmatig eten. Een voorbeeld hiervan is een simpel uitgedroogd bolletje met een kroket van de Lidl, en hiervoor 5 euro rekenen. Geen boter, niks, alleen een kaal bolletje met een goedkope kroket. Ook de prijs van drinken is omhoog gegaan.

Helaas is de eigenaar een klant kwijt.

10. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Ik ben hier samen met mijn partner tweemaal wezen eten. Het was prima, er wordt met lekkere Drentse streekproducten gewerkt.

Het is een gezellig restaurant dat leuk is ingericht en de bediening is attent. Helaas is alles flink aan de prijs, vooral het speciaal bier is erg duur.

11. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor 't Genot
    Steakhouse Zierikzee

Wij hebben lekker gegeten bij het genot. Mooie royale stukken vlees met verse groenten en lekkere friet. De bediening was netjes en snel. Wij komen zeker terug.

12. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Wokrestaurant China

Wij kwamen hier regelmatig eten en afhalen en het was altijd prima. Helaas is met de nieuwe eigenaar de kwaliteit erg achteruit gegaan.

De laatste keer toen we hier uit eten gingen kregen wij restanten van het buffet i.p.v. verse gerechten die je verwacht als je van de kaart eet.

En de laatste keer toen we afhaalden kregen wij na een uur wachten iemand anders zijn eten mee.

Wij gaan hier niet meer heen.

3,5