• Lid sinds 23 januari 2010

De Wensput

Doorn

Ingrid heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ingrid's profielfoto
    Ingrid heeft een recensie geschreven voor De Wensput
    Nederlands Doorn

Vandaag was het toppunt van slechte service, bediening en het eten.

Heb ook gezegd dat ik nooit meer zal komen en zal dat iedereen die ik ken ook zeker afraden.

Vanmiddag om ongeveer 16.15 uur gingen mijn dochter en ik na een boswandeling even een tussendoortje eten.

De hele bediening zat aan een grote tafel te eten met grote flessen melk op tafel (geen gezicht). Na 10 minuten werd ons gevraagd wat wij wilden bestellen. Wij bestelden 2 cappuccino en 1 kop soep en 1 portie poffertjes. De koffie kwam na 5 minuten en ik heb nog nooit zoiets smerigs gedronken, vervolgens werd er een kop soep gebracht en toen kwam het meisje vragen of we al een keuze voor een pannenkoek hadden gemaakt. Ik zei dat ik poffertjes had besteld en dat het niet zo leuk was dat wij ons eten apart en na elkaar kregen. Zij ging weg en kwam zeggen dat de poffertjes in de pan zaten. Ondertussen werden 2 mensen bediend die zeker 15 minuten na ons waren gearriveerd. Ze was dus vergeten de bestelling door te geven aan de keuken! Na weer 15 minuten wachten ben ik gaan afrekenen en kenbaar gemaakt dat ik wilde betalen en gezegd dat dit de laatste keer was dat ik bij De Wensput had gegeten. Ze zei dat ze de poffertjes wel wilde meegeven! Ik zei haar dat ik de poffertjes gewoon zou opeten. Eindelijk kwamen daar de poffertjes, helemaal plat en behoorlijk hard gebakken. Wat een fiasco! 11 euro moest ik betalen voor al dat ranzige eten en drinken. Ik raad iedereen af om er ooit naartoe te gaan.