Lijsten

2. 8,5

De Piekenier

Oudeschans
Nieuwe recensie

Ingrid Zwart heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Ingrid Zwart's profielfoto
    Ingrid Zwart heeft een recensie geschreven voor Burcht Wedde

Zaterdag 6 augustus eerste kennismaking met De Burcht in Wedde. Erg mooie plek, met originele buitenkunst. Op de eerste verdieping vond ik het restaurant. Zeer sfeervol ingericht met prachtig uitzicht op de omgeving. Ik vond de bediening heel prettig en professioneel. Ik bestelde vis, heek. Het gerecht werd mooi opgediend en smaakte heerlijk. Wat me zo beviel waren de pure smaken, niet verdoezeld door overtollig gebruik van room en kaas. Ook de bijgerechten, als ik het me goed herinner aardappels in de schil met rozemarijn uit de oven (ik kreeg overigens rijst geserveerd bij de vis), sperziebonen en witlof met tomaat, smaakten heerlijk. Ook al was ik alleen, dat was geen punt, want de bediening was heel attent en kwam regelmatig even polsen of alles goed was. En er was soulmuziek op de achtergrond die mij aansprak. Het dessert, creme brulee, was een heerlijke afsluiting van deze maaltijd. Ik ben ook een keer overdag langsgeweest voor een kop thee en had het geluk even een praatje te kunnen maken me de bevlogen patron cuisinier van dit restaurant, Gerard Noordermeer. Het is duidelijk dat hij en zijn team veel passie hebben voor hun werk. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen.

2. Ingrid Zwart's profielfoto
    Ingrid Zwart heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

Op aanraden van een vriendin uit Amsterdam bij De Piekenier gaan eten. Ze had niets teveel gezegd: het eten was heerlijk. Zeer gevarieerde kaart, originele recepten, ook heerlijke vegetarische gerechten. Het werd tijdens onze vakantie niet een keer, maar drie keer dat we bij ze gingen eten. Tot een volgende keer!