• Lid sinds 30 juni 2018

Ingrid Louwen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ingrid Louwen's profielfoto
    Ingrid Louwen heeft gereageerd op een recensie van Casanova

Onaardig ongeïnteresseerd personeel, smerig de koks zitten overslaan met hun handen dan weer aan mijn eten, slecht trage bediening, oud brood gewoon alles niet goed. Nooit meer

2. Ingrid Louwen's profielfoto
    Ingrid Louwen heeft gereageerd op een recensie van Casanova

Helemaal mee eens net voor eerst geweest nooit neer

3. Ingrid Louwen's profielfoto
    Ingrid Louwen vindt de recensie door jolanda de groot voor Casanova leuk

jolanda de groot

Echt een afknapper. Pizzaria casanova is een slecht restaurant met slecht eten en slechte bediening.

Met zijn vieren gaan eten op donderdagavond. De zaak zat aardig vol we hebben met reservatie een tijd lang moeten wachten. Er werd ons geen drinken of iets aangeboden en we moesten zelf vragen of we konden zitten toen er eindelijk iets vrij kwam.

Na eindelijk onze plek gevonden te hebben werden we bediend door een blonde vrouw van wie nog geen glimlach af kon. Toen ze wegliep hoorde we haar tegen het andere personeel over ons praten "wat zeuren al die mensen vandaag toch" en "die zijn echt lelijk". Ik weet niet wat ik hoorde.

Dan nog het eten. Volgens mij weten ze in het restaurant niet wat afwassen is: het bestek was vies en op de borden waren nog resten te zien van onze voorgangers. Ik heb ook gehoord dat de kok regelmatig nieste en hoeste en vanuit het open luik was te zien hoe ze het eten bereidden. Als het eten er dan al aantrekkelijk uit had gezien, dan was het hierdoor niet aantrekkelijk meer geweest. Geen garnituur, geen opmaak, gewoon op het bord neergekwakt. Ook het drinken was niet lekker, je zou denken wat kan hier mis mee zijn? Nou alles, tot twee keer toe een nieuw glas moeten vragen omdat er geen prik op het drinken zat.

Casanova voor ons nooit meer, nog liever geld toe, met het onvriendelijke en onsmakelijke personeel.