• Lid sinds 28 augustus 2014

1. 6,2

Isabella

Sittard
Nieuwe recensie

Ingeborg heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Ingeborg's profielfoto
    Ingeborg heeft een recensie geschreven voor Isabella

Op maandag 18-8 hier gegeten. Bij binnenkomst om 17.30 zat er 1 tafeltje, verder was het restaurant leeg. Even gewacht, maar geen bediening te bekennen, dus een tafeltje uitgezocht. Ineens verschijnt er een jongeman uit de keuken en hij vraagt ons of we gereserveerd hebben. Nee, dit hebben we niet.. Hmmm, hij gaat dan eerst even kjjken of er nog wel plek is. Zijn blik laat merken dat hij het niet waardeert dat we al ergens zijn gaan zitten. 1 minuut later komt hij terug en neemt onze drankjes op. Na ons komen verschilende stelletjes. Ook zij krijgen de vraag of ze gereserveerd hebben, de meesten hebben dit niet en krijgen als antwoord dat alles nog vrij is en ze nog een tafeltje uit kunnen zoeken. Beetje jammer dat de jongeman zijn gastvrijheid vergeten was toen hij ons begroette. Het eten was goed, met uitzondering van de vlieg in de azijnfles op tafel. Dit ook kenbaar gemaakt. Verder had de jongeman het lastig om alle tafels tevreden te houden. Hij liep alleen en wij kregen de indruk dat het drukker was als waar ze op gerekend hadden.