• Lid sinds 17 oktober 2016

De Naober

Ruurlo

Oriëntal

Zutphen

Inge heeft nog geen foto toegevoegd

1. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor De Naober

De sfeer en inrichting is zoals een café, gezellig.
    De gerechten zijn prima tot goed. Hier en daar wat vlees te ver doorbakken of juist te rauw. De portiegroottes kan je kiezen maar als je als tafel dezelfde portiegroottes besteld, maar andere gerechten, en het ene bord ligt bomvol en het andere is voor 1/3 gevuld, dan geeft dat wel te denken.

Na het voorgerecht was het lang wachten op het hoofdgerecht. De bijgerechten kwamen pas nadat iedereen zijn bord leeg had en we vroegen waar het bleef. Er werd daarop patat en salade geserveerd en de serveerster zei dat er nog groente zou komen. De groente is nooit gekomen. Als compensatie, na dit gemeld te hebben, kreeg de helft van ons gezelschap een drankje van het huis. De andere helft niet. De patat was weinig voor 4 personen, en geen mayo.

Op de desserts moest wederom lang gewacht worden en er kwam een verkeerd dessert, waardoor drie personen al een dessert hadden en de vierde moest wachten.

De serveerster die steeds fouten maakte kwam zonder excuses en blikken of blozen steeds weer (te laat) haar werk doen.
    We voelden ons onzichtbaar, aangezien andere tafels, die later dan oms binnen kwamen, hun eten eerder kregen. Gek genoeg zaten we midden in beeld van de bediening. Wenken naar de bediening werd ook niet gezien.

Erg jammer.

2. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor Oriëntal

Beleefde bediening en sfeervol restaurant. Echter krap ingericht en we hadden een hele kleine wiebelende tafel. Als je je vlees sneed dan moest je de drankjes vasthouden. voorgerecht was erg duur, €7,50 voor 2 in stukjes gehakte champignons in kruiden gebakken. De gepofte aardappel bij het hoofdgerecht was net een kokosnoot zo bruin aan de buitenkant, dus is uitgelepeld. De gebakken aardappeltjes waren aardappelschijfjes uit de diepvries. Gemiste kans want het vlees was veel en aardig goed, misschien iets te gaar maar dat stoorde niet. De salade was erg grof en daardoor onhandig eten, en tussen vlees en salade lagen nog wat sperziebonen waarvan een paar niet gedopt. Het toetje, dame blanche, was vrij klein en er zaten ijskristallen in het ijs. We hebben twee drankjes gehad, er had gevraagd mogen worden of we nog meer wilden hebben, maar dat stoorde op zich nog niet zo erg.

4,7