1. De eerste keer dat ik hier gegeten heb, was spontaan met 3 personen. In verband met mijn zwangerschap durfde ik geen rundvleesburger te bestellen, omdat het in veel restaurants blijkt een opgave te zijn deze smakelijk doorbakken te krijgen. Achteraf gezien had ik dat makkelijk kunnen doen, hoewel de kipburger ook absoluut geen straf was. De hele sfeer, de vriendelijkheid van het personeel en de hoogstaande kwaliteit van het eten vond ik verbluffend!

Toen mijn man en ik vervolgens een plek zochten om met de familie uit eten te gaan na het sluiten van ons geregistreerd partnerschap, twijfelden wij ook geen moment en besloten hier te reserveren voor 20 personen. Dit was geen probleem, we kregen vooraf een aangepast menu (dit doen zij bij een reservering bij groepen groter dan 15 personen) waar wij nog naar keuze aanpassingen in konden maken (zo hebben wij het voorgerecht en de prijzen eraf laten halen, en wat gerechten gewisseld). Dit resulteerde in een fantastische avond voor ons allemaal, het eten, de bediening en de sfeer was weer geweldig! Voor kinderen en volwassenen een feest om hier te mogen eten!

2. Ine Prinsenberg