• Lid sinds 19 december 2010

Den Haag

Indo40 heeft nog geen foto toegevoegd

1. Indo40's profielfoto
    Indo40 heeft een recensie geschreven voor HanTing Cuisine

Hier gegeten toen HanTing net 2 weken open was, we waren enorm enthousiast. Wat een goed restaurant. Hebben er 2 weken geleden weer gegeten en 1 van ons had gekozen voor het verrassingsmenu van 3 gerechten, deze waren allen erg smaakvol en zagen er mooi uit. Ook de gerechten a la carte zijn nog steeds enorm lekker. De bediening is wat formeel, maar dat kan ik altijd erg waarderen, past prima bij de ambiance en bij de keuken. Dit restaurant is een aanrader voor zowel zakelijke als intieme diners. Advies om te reserveren.

2. Indo40's profielfoto
    Indo40 heeft een recensie geschreven voor DeliCees

Hier in november met mijn ouders gegeten. Eerlijk eten, mooie gerechten van verse producten gemaakt van die dag. Ook staan er hele goede wijnen op de kaart. Het is niet goedkoop, maar als geld geen issue is, dan kun je hier heel goed terecht voor een avond heerlijk intiem dineren. Bediening is vriendelijk en de kok Cees komt aan het einde van de avond gezellig even een praatje maken. Zou dit restaurant aanraden voor de culinaire liefhebber. Let op dat je wel vroegtijdig reserveert, kan voorkomen dat het 2 maanden op vrijdag en zaterdag volgeboekt is.

3. Indo40's profielfoto
    Indo40 heeft een recensie geschreven voor Tapasbar Y Mucho Mas

De afgelopen 2 maanden hier 4x gegeten. Lekkere tapas, prima bediening. Hebben 1x echt te lang moeten wachten en toen hebben we een drankje van het huis gekregen als goedmaker! Absoluut een klantgericht gebaar, wat je niet altijd tegenkomt als je uit eten gaat.

Dit restaurant zou ik iedereen aanraden, advies om altijd te reserveren.

4. Indo40's profielfoto
    Indo40 heeft een recensie geschreven voor Bogor Roemah Makan

Als je van eerlijk en een echte Indische keuken houdt, dan is dit restaurant echt een aanrader. Den Haag heeft een groot aanbod aan Indisch eten, maar dit is echt 1 vd beste.

5. Indo40's profielfoto
    Indo40 heeft een recensie geschreven voor SpiZe

Heb hier nu 4x gegeten, met vrienden en ouders. Ambiance is gezellig en het eten is echt goed (waar voor je geld). Vriendelijke bediening en waar voor je geld. Als je van eerlijk Thais eten houdt, dan zou ik dit restaurant echt aanraden!

6. Indo40's profielfoto
    Indo40 heeft een recensie geschreven voor Didong
    Indonesisch Den Haag

Vanavond voor het eerst daar gegeten. Ambiance zeer eenvoudig, maar dat zou niet erg zijn als het eten fantastisch is. Helaas, de sate was echt een kleine 5, weinig smaakvol als je de echte Indische sate gewend bent. De telor (ei) zit in een verschrikkelijke saus en de sajoer lodeh was wat groenten in een saus van cocosmelk zonder enige smaaksensatie. De babi ketjap met cashew noten is daarentegen wel smaakvol, ook de rijst (gele en de gebakken) waren prima, maar goed, als je voor de rijst gaat, zou het een beetje zonde zijn. Zou dit restaurant absoluut niet aanraden.