• Lid sinds 30 december 2016

Q, vanouds Qke-leQ

Nijmegen

Q, vanouds Qke-leQ

Nijmegen

Imke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Imke's profielfoto
    Imke heeft een recensie geschreven voor Q, vanouds Qke-leQ

Weer lekker gegeten bij restaurant Q. Vooraf de rundercarpaccio (die kaas icm de truffelmajo, heerlijk!), als hoofdgerecht de eend en na de (altijd)overheerlijke chocotruffels. Ze hebben sinds kort een nieuw biermerk op de tap, wat aanzienlijk lekkerder is dan voorheen, heerlijk bij mijn voorgerecht. Ook nieuwe huiswijnen, die minder bekend zijn waardoor ik benieuwd raakte, ook hier een grote verbetering te zien. Ga zo door Q!
    We hebben heerlijk zitten keuvelen, vanaf 19:00u de hele avond verwend. Bediening kwam regelmatig vragen of we een keuze gemaakt hadden, maar wij mochten lekker de tijd nemen om een keuze te maken, erg vriendelijk en een ongedwongen sfeer.
    Wij komen zeker terug.

2. Imke's profielfoto
    Imke heeft een recensie geschreven voor Q, vanouds Qke-leQ

Vanavond hebben ik en mijn zus heerlijk gegeten bij qke-leq. Vriendelijke en vlotte bediening/ service. Gezellige muziek op de achtergrond en een mooie vernieuwde kaart! We kozen beide voor de rundercarapaccio, heerlijk. Daarna koos ik de filet mignon die precies gebakken werd hoe ik hem gevraagd had. Samen lekker mogen smullen van de verslavende chocoladetruffels en een kopje koffie. Wij komen zeker terug!