• Lid sinds 20 december 2011

Il Campanile

Markelo

Hotel Restaurant de Zwaan

Delden

Ilse heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ilse's profielfoto
    Ilse heeft een recensie geschreven voor In de Tonne

Gisteren hier met een groepje gegeten. Helaas konden we niet de proeverij kiezen, die overal stond aangegeven, dingen zouden dan door elkaar kunnen gaan lopen vanwege de drukte door de 'Strongmanrun' (deze drukte heb ik overigens niet gezien). Vijf van de zes kozen vervolgens voor een Schnitzel (we waren tenslotte hongerig omdat we net mee hadden gedaan aan deze stronmanrun). De boereschnitzel (16euro) werd geserveerd met groente uit pot. Teleurstellend als je deze prijs betaald voor dit gerecht. 4 spekjes gevonden en 5 kleine aardappeltjes. Serveerster wist niet welke wijn werd geschonken. Wél kreeg ik een glas water bij de wijn (+).
    Vandaag nog even de papieren door gekeken van de strongmanrun, wat verbaast me, er staat een speciale aanbieding op voor o.a. een Schnitzel bij 'In de tonne' (12,50 euro). Personeel heeft hier niks over genoemd en het stond ook nergens aangeven.
    Concluderend vond ik het teleurstellend om hier te eten. Prijs/kwaliteit verhouding niet goed.

2. Ilse's profielfoto
    Ilse heeft een recensie geschreven voor Hotel Restaurant de Zwaan

Twee weken geleden heerlijk gegeten bij de Zwaan. We werden meteen al verrast door een erg goed smakende amuselepel met Twentse Ham en rode uien. Galante en vriendelijke bediening (stoel werd zelfs aangeschoven). Duidelijke uitleg bij de gerechten en de wijnen. We hebben erg van de avond genoten. Zeker de moeite waard!

3. Ilse's profielfoto
    Ilse heeft een recensie geschreven voor Hotel Restaurant de Zwaan

Ilse

Afgelopen week hier gegeten met een groep. Vooraf erg prettig gesproken en afspraken gemaakt met de eigenaar. Helaas kon hij zelf op de dag van ons etentje niet aanwezig zijn. We zaten in een erg grote zaal, waarvan was afgesproken dat deze afgesloten zou worden met een soort van gordijn. Dit was niet gedaan, waardoor we een beetje verloren zaten in deze grote ruimte (alleen wij zaten in deze ruimte, niet echt knus en de ruimte was niet bepaald schoon.) Wel natuurlijk een voordeel dat we een ruimte voor onszelf hadden! Vooraf konden we daardoor staand nog wat drankjes nuttigen, waarbij nootjes op tafel kwamen en we een lekker amuselepeltje kregen. Hier was de bediening nog erg oplettend en heeft niemand lang met een leeg glas gestaan. Als voorgerecht had ik een carpaccio die mij goed heeft gesmaakt. Mijn hoofdgerecht, biefstuk met asperges, was echter minder. Vooral de saus bij de apserges, deze smaakte anijs-achtig, vond ik niet bij de asperges passen. Van de biefstuk, waarvan de eigenaar zelf zei dat deze, ondanks dat het kogel-biefstuk was, erg mals was had ik ook iets meer verwacht. Het dessert heeft verder erg goed gesmaakt en zag er verzorgd uit.
    De mensen in de bediening waren niet allemaal even attent en sommigen leken hun baantje ook niet erg leuk te vinden. Bij de sliptong zat geen vis-bestek, wat wel erg fijn was geweest. Ik zelf had uberhaupt geen bestek, dat viel de bediening niet op. Verder werd het hoofdgerecht ineens uitgehaald, zonder te vragen of iedereen uit was gegeten (dat was ook nog niet zo) en of het naar wens was geweest.
    Wij hadden een etentje ter gelegenheid van een verjaardag en dat was bij het restaurant bekend. Als tip zou ik mee willen geven dat het misschien leuk was geweest als men daar, bijvoorbeeld tijdens het dessert, wat op uit had gedaan.

Het uiteindelijke bedrag dat we moesten betalen viel mee.

Al met al hebben we een gezellig en prima etentje gehad, maar ik had er, gezien de goede reputatie van 'De Zwaan' iets meer van verwacht.

4. Ilse's profielfoto
    Ilse heeft een recensie geschreven voor Yam Yam

Ilse

Kom hier regelmatig een durum doner eten na het uitgaan en altijd even lekker! Wel erg grote hoeveelheden, maar je kan natuurlijk prima delen. Als je het vraagt deelt het vriendelijke personeel hem al door midden voor je. Top! Zo zie je het weinig meer. Personeel is altijd erg vriendelijk en ik kijk menig keer met respect naar ze, omdat ze hoe laat het ook is en hoe irritand jolige mensen die net uit de kroeg komen ook zijn, áltijd vriendelijk en geduldig blijven. En inderdaad ideale openingstijden!

5. Ilse's profielfoto
    Ilse heeft een recensie geschreven voor Wing Wah
    Chinees-Indisch Goor

Ilse

Wij halen hier regelmatig eten af en het smaakt altijd even goed! Wij nemen vaak de loempia, goed van smaak en zeker niet duur! Je wordt altijd vriendelijk geholpen en hoeft zelden te wachten. Prima chinees restaurant, aanrader.

6. Ilse's profielfoto
    Ilse heeft een recensie geschreven voor Il Campanile

Zondag hier uit eten geweest. Lekker eten en vriendelijke bediening. Helaas toch met een negatief gevoel weggegaan. Bij het afrekenen, wat we graag apart wilden doen en wat volgens de erg vriendelijke serveerster geen probleem was, hielp de eigenaresse ons. Zij reageerde erg snauwerig en onklantvriendelijk op ons verzoek om apart af te rekenen. Dit was dan ook niet mogelijk omdat het 'erg druk' was, wat naar ons idee niet klopte en daarbij sowieso niet klantvriendelijk is. Daarbij maakte ze nog een denigrerende opmerking over haar personeel en liet ze net even iets té duidelijk merken dat zij de baas was.
    Jammer, als ik uit eten ga kom ik ook voor de sfeer en die heeft de eigenaresse behoorlijk verpest. Ondanks het goede eten en het vriendelijke personeel zullen ze mij hier dus niet terug zien.

5,9