1. Internationaal Wernhout

Ikke

Wij gaan hier regelmatig eten, eigenlijk is het altijd goed. Een paar weken geleden hebben we iets minder gegeten, maar vorig week was het weer heerlijk. De kok had zijn dag niet, laten we het daar maar op houden. Je zit er ook heel gezellig, even een drankje doen op het terras en daarna binnen of buiten wat eten. Leuke bediening, altijd vriendelijk. Toen ze hier gingen verbouwen dacht ik, hier hebben al zoveel zaken in gezeten en niet 1 heeft het gered. Daarom dacht ik, deze zal het ook niet redden, maar die woorden neem ik helemaal terug!! Ik zou De Bocht zeker aanraden en wij komen zeker nog vaker hier eten!

2. Ikke

3. Samen met mijn man hier geluncht. Ik had een uiensoep en hij een omelet. 2 cola uit een postmix apparaat, bah. Naast ons zaten 3 vrouwen die alle 3 een maaltijdsalade hadden besteld, deze kwamen op tafel. 1 vrouw riep de ober die zichzelf te goed vond voor het werk in mijn beleving, ze vertelde hem dat ze een salade vitello tonato had besteld, ja zegt de ober, het kalfsvlees en de tonijn en mayo waren op dus hebben ze het met fricandeau gedaan...!? Na 35 minuten kwamen onze gerechten, mijn uiensoep was rood en zat geen smaak aan. Als je op de omelet drukte kwam het rauwe ei er nog uitlopen. Kans om er iets van te zeggen hadden we niet, want er reageerde niemand. We hebben meer dan de helft laten liggen, waarna ook niet werd gevraagd: heeft het gesmaakt. De rekening kwam, er werd gezegd tot de volgende keer. Ik weet heel zeker van niet!! Dit restaurant is nog erger dan het daadwerkelijke kabinet.

1,2
  4. Wat een prachtige prijs is er aan deze geweldige zaak gegeven.
    3de van Nederland en 1ste van Brabant.
    Wij komen hier regelmatig wat eten, we zijn een keer per toeval hier aan komen waaien om het maar zo te zeggen.
    De prijs ligt wel iets hoger dan de cafetaria's in omstreken, maar je krijgt altijd dezelfde hoge kwaliteit, dat is wel fijn.
    Ook kunnen we als het lekker weer is buiten zitten, terwijl de kinderen binnen of buiten in het speeltuintje kunnen spelen.
    Ruime keuze, veel verse zelfgemaakte producten, wat willen we nog meer.
    Echt verdient deze prijs en op naar volgend jaar!!!

5. Ikke

Schandalig!

We hebben hier een aantal weken geleden gegeten met 10 personen. Van te voren gereserveerd, was geen probleem werd ook niks verder vermeld.

We zijn nog niet koud binnen, en er word gezegd, ja kan wel maar u moet wel uit een menu kiezen. Fijn, maar dat hadden we wel even van te voren willen weten.

We werden bediend door een meisje wat denk ik nieuw was en die deed echt haar best, maar moest alles gaan vragen. Iedereen moet het leren maar laat dan even iemand meelopen.

Omdat we niet wisten dat we een menu moesten nemen omdat we met 10 personen of meer waren, waren we het daar niet mee eens. Na 20 minuten konden we dan wel losse gerechten nemen maar dan kon er weer niks van het menu besteld worden.

Uiteindelijk dan besteld, kregen we het voorgerecht, dat was redelijk maar de salades waren veel te veel.

Het hoofdgerecht was koud bij ons allemaal, dan wordt er gezegd, ja dat krijg je ervan als je allemaal iets anders wilt hebben.

Eén hoofdgerecht moest zalm met gamba's zijn, maar de zalm was er denk ik afgezwommen, die waren ze vergeten. Werd mee terug genomen en 15 minuten later toen alles op was kwam dat hoofdgerecht nog eens.

Nagerecht hebben we niet meer genomen omdat we echt schandalig behandeld zijn, en de gastvrouw niet eens de moeite nam om even aan tafel te komen, die had het te druk met wat te drinken aan de bar.

Prijs / kwaliteit verhouding klopt niet, te duur voor dat gene wat je krijgt!

De jassen konden we zelf ergens gaan zoeken want we waren al moeilijk genoeg. Geweldig gegeten voor een vrijgezellen feest.. niet dus. Jammer!

Ik en al mijn vriendinnen komen hier nooit meer terug!

3,4