• Lid sinds 6 april 2012

Welkom!

Enne….mogen wij u iets lekkers vertellen?

Welkom in de wereld van Italiaans schepijs bij Ijssalon Ohlala in Beneden-Leeuwen. Waar in kleurige en fleurige bakken dagelijks vers ijs door Marlies word bereidt in eigen ijskeuken.

In de keuken wordt iedere dag vers ijs met vers fruit en ingrediënten bereidt. Dit gebeurd op basis van water of melk, waarmee ze volgens recept de echte vruchtensmaak en volle ijssmaak bereidt.

Het ijs kunt u krijgen in een hoorntje of bakje vanaf 1 euro. Zelfs voor thuis of feestvieringen kunt u als dessert ijs bestellen in literbakken en hebben wij tevens verschillende soorten overheerlijke diverse ijstaarten vanaf 4 personen. Wit u iemand een cadeau doen? Dat kan! Wij verkopen tevens cadeaubonnen vanaf 5 euro. Daarnaast hebben wij o.a. heerlijke ijscoupes, milkshakes bereidt van ons eigen vers ijs.

Voor een lekkere “Tussendoortje” kunt u ook bij ons terecht! Naast een uitgebreide kaart met diverse belegde broodjes en paninies, serveren wij bijvoorbeeld ook echte “lauwse” wafels. Heerlijk met verse echte slagroom en warme kersen. Toch?!

Kop koffie erbij, smoothie, verse Jus of misschien als afzakkertje een “Maas en Waalse heerlijkheid” als coupe? U mag het zeggen.

Wij begroeten u graag in onze Ambachtelijke IJssalon!

1. De Korenmolen

Maasbommel

IJssalon Ohlala heeft nog geen foto toegevoegd

1. IJssalon Ohlala's profielfoto
    IJssalon Ohlala heeft De Korenmolen toegevoegd als favoriet restaurant