• Lid sinds 27 mei 2009

De Groene

Volendam

ian heeft nog geen foto toegevoegd

1. ian's profielfoto
    ian heeft een recensie geschreven voor De Groene

ian

Bediening zag er al verveeld uit toen we binnen kwamen en van service had dit meisje blijkbaar nog nooit gehoord. De placemats werden voor je neus op tafel gekwakt. Daaraan merkten we al dat dit geen topavond ging worden.

Andere klanten die aan een tafel wilden gaan zitten mochten daar niet zitten, daar de tafel gereserveerd zou zijn voor anderen! Een gereserveerde tafel ziet er naar mijn mening anders uit dan alleen een cafetafel met een tafellaken, zonder glazen erop of met een bordje gereserveerd erbij.

De bediening verzuimde tegen die groep te zeggen dat ze best ergens anders mochten gaan zitten, er was immers plaats genoeg. Maar helaas, die mensen verlieten de zaak. Ze lieten zo 6 mensen vertrekken niet wetende dat wij ook snel zouden gaan, toen ons eten binnen 5 minuten geserveerd werd. Waar krijg je een complete maaltijd voor 2 personen binnen die tijd.

De aardappeltjes zagen er bleek en vies uit, terwijl mijn spinazie gewoon opgewarmd uit de magnetron kwam, ik kon ik er zo een vinger in steken. Dan eet ik thuis nog beter. Toen we hier een opmerking over maakten, gaf de bediening niet eens aan dat ze er wat aan ging doen. Daarop hebben we besloten alles terug te geven en op te stappen. Schandalig!

Uiteraard hebben we niet betaald voor deze vertoning. Het leek ze blijkbaar niets uit te maken, aan de andere reacties te lezen zijn ze het gewend.

Wij komen hier in ieder geval nooit meer terug.

1,1