• Lid sinds 7 september 2012

Amsterdam
  2. 9,8

Jammo Já

Beesd

Iam Sterdam heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Iam Sterdam's profielfoto
    Iam Sterdam heeft een recensie geschreven voor Libero
    Italiaans Amsterdam

Heerlijk Napolitaans restaurant. We aten er op zondag avond, het leek alsof we een Italiaanse film binnenstapten: het restaurant zat helemaal vol, met grote tafels met Italiaanse families, inclusief baby's en grootouders. Een goede eerste indruk wat mij betreft!

De inrichting is wat kitsch - ook al echt Italiaans - met muurschildering maar ook met te gekke jaren-'70-foto's van Sophia Loren uit haar kookboek 'In Cocina Con Amore'. En wonderlijk genoeg wordt er met een beamer op de muur een zwart-wit film vertoond, waar niemand naar kijkt.

Die Cucina con Amore klopt wel: het eten is hier heerlijk. We aten erg fijne bruschette, fantastische vongole, fijne focaccia, heerlijke scaloppina al limone. Eenvoudige gerechten, erg goed bereid. Een heel fijne avond!

2. Iam Sterdam's profielfoto
    Iam Sterdam heeft een recensie geschreven voor Jammo Já
    Italiaans Beesd

Zo dat is nog eens eten daar. Je betaald een zeer gering bedrag en je krijgt toch een bord vol.
    En dan de smaak. . . Heerlijk, top eten moet ik zeggen.

Voorgerecht Antipasta Jammo Ja en mijn vrouw carpaccio di zuchina, heerlijk.
    Hoofdgerecht vlees met zomer truffel en een lekkere pasta carbonara met citroen. Was ook super.
    En als laatst hadden wij de creme napulitana, zelfgemaakt en goddelijk.
    Mensen: Super-Goed en goede service met een zeer betrokken eigenaar.