• Lid sinds 5 augustus 2010

Ask de Chef

Arnhem

I. Tip heeft nog geen foto toegevoegd

1. I. Tip's profielfoto
    I. Tip heeft een recensie geschreven voor Ask de Chef

Ben van de week met mn vriend daar uit eten geweest. Het zag er mooi en gezellig uit, personeel was vriendelijk, maar de service was traag. Ook wij kregen gerechten die niet voor ons bestemd waren en wat we besteld hadden kregen we soms niet. We kregen 1 bordje en een kwartier later pas de 2e en/of 3e echt niet fijn om zo te eten wanneer je bestelling uit 7 gerechten bestaat. Ook waren ze onze bestelling kwijt en kwamen met een kaart van een andere tafel met de mededeling dat ze die van ons niet konden vinden, dus de 3 gerechten waar we al een half uur voor niks op aan het wachten waren moesten we maar weer opnieuw bestellen. Er was geen controle of toezicht op het personeel, ze werden niet of verkeerd aangestuurd.. een ding is zeker, communicatie is iets wat er niet is onder het personeel.

Kortom: leuke uitstraling lekker eten maar sorry... geen aanrader! Een goed restaurant heeft vind ik meer nodig dan alleen dat..

Wat betreft de sfeer bij binnenkomst zeker een 8 maar aan het eind van de avond was het nog maar een 4 waard!