• Lid sinds 6 december 2013

De Leckernij

Kaatsheuvel

Boshuys Hermitage

Oisterwijk

Huub van Turnhout heeft nog geen foto toegevoegd

1. Huub van Turnhout's profielfoto
    Huub van Turnhout heeft een recensie geschreven voor De Leckernij

Op zaterdag 5 december 2015 met 4 volwassenen verrukkelijk á la carte gegeten. Hertenbiefstuk bijvoorbeeld voortreffelijk. Na deze geweldig opgevoerde culinaire sfeer bestelden wij nog koffie. En dát bleek een miskleun.
    De koffie was ronduit zeer slap. Ik had een speciale koffie met amaretto en slagroom. De koffie was inderdaad veel te slap en in de verte was er nog iets te proeven van een toegevoegde likeur, kortom waardeloos. Helaas heb ik het vocht maar opgedronken ( had ik dus niet moeten doen ), maar het wel gemeld bij het afrekenen. Ik heb de term " slootwater " genoemd. Jammer dat een heerlijk culinaire avond in mineur moest worden afgesloten. Ondanks deze ervaring zijn mijn cijfers van waardering prima, maar het had een 10 kunnen zijn !

2. Huub van Turnhout's profielfoto
    Huub van Turnhout heeft een recensie geschreven voor Boshuys Hermitage

Op 15 november 2013 met 4 personen en op 23 november 2013 met 6 personen heerlijk gedineerd. Zonder uitzondering werden alle gerechten erg goed gewaardeerd en ook de " entourage " op het bord zag er prima uit. Leuke en goed geinformeerde bediening inclusief de wijnkeuze. Wij aten à la carte met voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht en dessert. De prijs/kwaliteit verhouding is optimaal : voor enkele euro's méér geniet je van een zeer geslaagde avond. Het restaurant is niet luxe wat betreft de inrichting ; vandaar ook de naam " Boshuys Hermitage " ! Maar wel een aanrader . . . . .