1. Weer eens wat anders ;-). Best lekker gegeten en een leuke sfeer. Aardige mensen!

2. Bedienend personeel heel aardig en attent. Sushi een zesje maar er is heel veel keuze dus uiteindelijk heb je altijd wel goed gegeten. Door het geluid en de drukte en de echt waardeloze manier van afrekenen wordt het een vreetfabriek (waar je zeker niet op een drukke dag moet komen). Wat mij het meest stoorde was echt dat afrekenen in een onduidelijke dubbele rij van nieuwe gasten en mensen die willen betalen, sta je wel/niet in de kou, personeel met dienbladen moet zich er ook nog doorheen wringen en dan een onverschillig figuur waar je uiteindelijk best een hoog bedrag bij mag betalen, na 10 minuten wachten… Wij gaan er nooit meer heen (tenzij iemand anders betaald en in de rij gaat staan).

3. Met de kinderen even iets gegeten, kwaliteit echt super, aardige mensen en leuke locatie. We komen er vaker en echt een aanrader.

4. Huma

5. Huma

6. Huma

7. Huma

8. Huma

9. Huma

10. Leuk restaurant en goed eten. Sfeer is super, vroeg komen als je rustig wilt eten, later wordt het gezellig druk. Wachten is geen straf, ze hebben een bar waar je vast iets kunt drinken, broodmandje of zo kan dan ook.

11. Huma

12. Huma

13. Huma

14. Huma

15. Huma

16. Tsja, ons eten was best goed, prijs /kwaliteit zoals in heel Hilvarenbeek, eigenlijk niets bijzonders, voor de kinderen hadden ze niets qua portie, en konden of wilden ze ook niets maken en ik vind het zonde van het eten als meer dan de helft blijft liggen, naast dat je het natuurlijk ook moet betalen. Zonder kinderen of alleen wat drinken is oké. Met kinderen ga dan naar de overkant of een van de restaurants in het centrum. Dit is meer voor senioren.

17. Huma

18. Echt super lekker eten, eindelijk een plek waar ze curry worst hebben, spareribs zijn helemaal geweldig! Bediening is wat passief, ze kijken niet of je zonder drinken zit. Maar echt een aanrader deze plek. Prijzen zijn echt goed voor de kwaliteit.