• Lid sinds 30 maart 2014

2. Huisman's profielfoto
    Huisman vindt Bistro de Holterberg leuk

3. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor De Oude Gasfabriek

Wat een geweldig restaurant is dit. In een oude gasfabriek met een industriële inrichting zijn wij met heerlijke gerechten en door de gastvrije bediening verwend. De keuken is ook zeer thuis in vegan en vegetarische gerechten. Gewoon heel erg goed zowel de kwaliteit als de prijs. Bijkomstig voordeel is de zeer ruime parkeergarage onder deze culinaire fabriek.

4. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Shufu State

Een nieuwe start, een nieuw concept. Met behulp van een tablet bestel je steeds kleine gerechtjes uit verschillende keukens. Alles wordt aan tafel geserveerd. Veel keuze en erg lekker. Dit restaurant is een aanrader.

5. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor La Fontana

Huisman

Vandaag heerlijke pizza’s gegeten bij dit restaurant. De kwaliteit van de rijk gevulde pizza’s is erg goed. De prijzen zijn zeer vriendelijk. Een prima combinatie dus. Het mooiste is de ambiance van de binnentuin. Erg sfeervol. Samengevat: Een dikke aanrader, zeker als het weer het toelaat om in de binnentuin te eten. Wij komen in ieder geval terug. 👍

6. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Brasserie Coldenhove

Heerlijke pizza’s gehaald van het restaurant Pizza en Pasta. Verse ingrediënten, helemaal goed!
    Ook de prijs is oké

7. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Royaal

Prima cafetaria, goede kwaliteit en prijs. De wachttijden zijn soms vrij lang door de drukte maar dit kan ook weer als een compliment worden gezien.

8. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor King Man
    Chinees-Indisch Wildervank

We hebben een paar keer eten gehaald en de kwaliteit is prima. Een aanrader.

9. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Boccaccio

Deze week samen met mijn vrouw in dit restaurant gegeten. Wij kozen voor de vegetarische 3 gangen proeverij.
    De vele verschillende gerechtjes smaakten fantastisch. Wat een geweldige keuken. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader, wij komen terug.

10. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Isola Bella

Vanavond in deze pizzeria gegeten. Heerlijk pizza's, vooral de Calzone was erg mooi gemaakt. Ook de zalm was perfect. Een goed adres voor een geslaagd diner. Dus als we weer eens in De Koog verblijven......

11. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Torenrestaurant

Vandaag geluncht in restaurant Faro 2, de strandvestiging van het torenrestaurant. Prettige bediening en heerlijke lunchgerechten. De prijzen zijn zeker gezien deze mooie locatie prima.

12. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Catharinahoeve

Vanavond samen met mijn vrouw op het terras pannenkoeken gegeten. Verrassende samenstellingen, bijvoorbeeld met avocado en pesto. Echt heerlijk en een zeer schappelijke prijs. Vriendelijk personeel, wij komen deze week nogmaals eten. 😄

13. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Zuidbroek

Ik heb deze week met gasten hier gegeten. De stoelen moeten eigenlijk onmiddellijk vervangen worden. Het ziet er afgeragd uit en nodigt niet meer uit om hier nogmaals gasten mee naar toe te brengen.

6,3
  14. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor De Baander
    Nederlands Norg

Gisteren na een lange wandeling samen een pannenkoek gegeten bij de Baander. Heerlijke pannenkoek, prettige bediening en de prijzen zijn oké . Wij komen terug.

15. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft gereageerd op een recensie van Van der Valk

Mee eens bij sommige tafels kan je de benen niet kwijt.

16. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Le Palme

Lekker eten in een sfeervol restaurant in Delfzijl. Heerlijke pizza's met vooraf een amuse van de zaak. Goed hoor!
    De zelfgemaakte tiramisu maakte het etentje helemaal af.
    Wij bevelen deze Italiaan zeker aan.

17. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Zuidbroek

Het plaatselijke restaurant waar wij regelmatig even dineren. Over het algemeen is zowel de service als de kwaliteit van het eten prima. De vegetarische kaart is zeer beperkt en zou wat vaker aangepast mogen worden. De prijzen zijn oké.

18. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Tante Pos
    Nederlands Ommen

Vanavond met vrienden in dit voormalig postkantoor in Ommen gegeten. Mooi restaurant op een mooie locatie vlak bij de Vecht. Lekkere gerechten en een zeer vriendelijke bediening. Gezellig, de honden mochten mee en kregen ook een versnapering. Zo doorgaan Tante Pos.

19. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Grand Café Java

We hebben weer een prima restaurant gevonden, deze keer in het centrum van Veendam. Mede dankzij de gastvrije bediening en de heerlijke gerechten hebben wij een erg gezellige avond gehad.
    De kok had flink zijn/haar best gedaan, onze vegetarisch hoofdgerechten waren heerlijk en de toetjes (Belgische Chocolade) maakten het helemaal af.
    Het grootste compliment geven wij aan de jongeman die ons op een uitstekende wijze heeft bediend. Klasse.

20. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

Gisteren op het terras geluncht. Prima gerechten waaronder een ouderwetse uitsmijter. Onze honden kregen koekjes van de erg vriendelijke bedienende jonge dame. Na afloop de wandelroute over de oude vestingwallen gelopen. Mooi hoor.

21. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor d'Olle Smidse
    Pannenkoekenhuis Midwolda

Een pannenkoek restaurant zoals het hoort. Heerlijke pannenkoeken en andere gerechten. De pannenkoeken worden door de kok voorzien van een knapperig laagje kaas. Om je vingers bij op te eten.
    De grote verrassing van de kaart is de Groningse Poffert. Een traditioneel Gronings gerecht wat wordt gegeten met gesmolten boter, rozijnen en bruine suiker. Ik voeg een foto hiervan bij.
    Samengevat: Een fijn restaurant in Midwolda gerund door een vriendelijke bediening met liefde voor de gast.

22. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Ambrosijn

De grote verrassing van Schiermonnikoog. Wij hadden echt niet verwacht dat wij een dergelijk klasse restaurant hier zouden aantreffen.

Een fantastische keuken, gastvrije bediening met humor en een ontspannende sfeer. Een kaart met lekkernijen gemaakt van bijzondere ingrediënten. Ik had nooit verwacht dat ik nog eens hibiscus in een nagerecht zou aantreffen.

Probeer het maar, wij komen zeker nog een keertje terug.

23. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Hof van Daam

Onlangs met een groep van 7 personen van een gezellige high tea in dit restaurant genoten. Echt geweldig. Alle lekkernijen waren in huis gemaakt en van hoge kwaliteit.
    De bediening heeft liefde voor het vak en straalt dit uit. Een echte aanrader in een gezellige winkelstraat in Appingedam. Wij komen zeker terug.

24. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor 't Regthuijs

Onlangs weer eens met vrienden in dit restaurant gedineerd. Een fantastische ervaring, een goede sfeer waarbij alle tafels bezet waren. Zeer gastvrije bediening en heerlijke gerechten. Een toprestaurant op een terp op het platteland van Groningen.
    Zeker aan te bevelen en de moeite waard om voor een geslaagde avond een paar kilometers extra te rijden.

25. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft Brasserie Wildervanck toegevoegd als favoriet restaurant

Brasserie Wildervanck eetgelegenheid gesloten

Nijverheidskade 14 Wildervank
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  26. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Brasserie Wildervanck

We hebben op uitnodiging van onze dochter verrassend kennis gemaakt met Brasserie Wildervanck. Een fantastisch vegetarisch 3 gangen diner met daarbij een heerlijke rode huiswijn. Een historische omgeving en bediening met liefde voor hun vak.

27. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Yuan

Op de terugreis naar Groningen in dit restaurant gegeten. We waren enthousiast geworden toen we dit vegetarisch Chinees restaurant op internet ontdekten. Chinees en vegetarisch een bijzondere combinatie.
    Het was inmiddels avond geworden en het verlaten winkelcentrum lokte niet aan, het was even zoeken.
    Het restaurant heeft een praktische inrichting maar de bediening is vriendelijk en servicegericht.
    Het eten was zeer smaakvol en ruim voldoende. Een fantastische keuken, een aanrader dus.
    Heerlijk eten voor een goede prijs. Lelystad heeft iets wat in veel andere steden mist.

28. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Vecchia Roma

Met 4 personen gegeten in dit Italiaans restaurant in Delfzijl. De referenties waren goed, we waren nieuwsgierig.

Het restaurant is gezellig ingericht, de bediening is oké. We bestelden lekkere broodjes vooraf. Vervolgens de hoofdgerechten. Helaas kreeg ik de verkeerde pizza, leesfoutje van de kok? Dit werd snel opgelost. De pizza's waren erg lekker. Dikke plus.

Maar dan de nagerechten, de tiramisu bleek niet leverbaar, de aardbeien in de Vecchia Coppa bleken (nog) bevroren te zijn en in een andere sorbet miste de banaan. Wat meer aandacht voor een lekkere afsluiter zou erg goed zijn maar daar is deze Italiaan niet uniek in. Hoewel Italië geroemd wordt om haar ijs, vallen de nagerechten bij de collega's ook wel eens tegen.

29. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Bistro 't Gerecht

Onlangs op uitnodiging van vrienden in dit restaurant gegeten. Dit restaurant gelegen naast het NH hotel voldoet aan alle verwachtingen. De gerechten, in ons geval vegetarisch in 4 gangen waren geweldig. Fantastische combinaties van smaken waarvan je merkt dat ze met liefde zijn samengesteld. Het ontvangst was zeer gastvrij en de bediening was enthousiast en vriendelijk.

Klein minpuntje is de akoestiek in het restaurant, bij een vol restaurant is het lastig om elkaar te verstaan.

Samengevat: Een van de beste restaurants van de stad Groningen. Wij komen terug!

30. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Gepetto

Heerlijk gegeten bij Gepetto in Winschoten. Een gastvrij ontvangst, vriendelijke bediening en een prettige sfeer. Een heerlijke vegetarische pizza gegeten.

Tot de volgende keer Gepetto

Meer updates