• Lid sinds 18 maart 2012

La Barceloneta

Gronsveld

1. Hugo's profielfoto
    Hugo heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Aezelke

Zit een leuk jong stel in die precies begrijpen hoe het moet. Je word er vriendelijk geholpen en we hebben er lekker gegeten. De kipsaté is verrukkelijk en huisgemaakt, helemaal zoals het hoort! Het patatje chili, van het huis, dat mijn partner besteld had was ook helemaal top! Alles vers en met liefde gemaakt. Ik rij er graag nog een keer voor om! De foto's heb ik eerlijkheidshalve van hun facebook pagina geleend omdat ik zelf geen toestel bij me had. Maar ik kan bevestigen dat het er werkelijk er allemaal zo lekker uitziet en smaakt! Verder vertelde de eigenaresse van de cafetaria dat ze later dit jaar ook broodjes e.d. als gezonde tegenhanger willen gaan verkopen. Zodat ze de sportievelingen die regelmatig dit mooie Maasdorp per fiets of al wandelend aandoen ook een lekkere en, waarschijnlijk, meer verantwoorde lunch kan bieden. Wij zijn enthousiast!!!

2. Hugo's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Hugo's profielfoto
    Hugo heeft een recensie geschreven voor La Barceloneta

Een keer of tien goed gegeten en altijd leuk. Echter veel zout en knoflook, hetgeen kan zorgen voor slechte nachtrust. De muziek is druk en staat naar mijn smaak te hard.

4. Hugo's profielfoto
    Hugo heeft een recensie geschreven voor Brasserie La Meuse

Weer heerlijk gegeten met 4 pers. Eindelijk geen luide muziek in een restaurant, da's een groot pluspunt, evenals de ruime bierkeuze.

Aanmerkingen: de patat wekte de indruk drie keer te zijn gefrituurd: hol en vet. Schijnt aan de slechte aardappeloogst te liggen.

5. Hugo's profielfoto
    Hugo heeft een recensie geschreven voor Mythos

Hugo

Wij waren niet onder de indruk van het eten. Veel kwakjes uit een emmer, verbrand brood, hollandse salade uit een zak i.p.v. griekse. Van een restaurant verwacht je dat ze zelf koken en niet alles inkopen. Luide muziek.
    Wel vriendelijke bediening en eigenaar.Sfeervol ingericht. Ikzelf heb wel drie gratis drankjes gehad. Buitengewoon sympatiek, maar toch hadden wij liever een betere maaltijd genoten.

5,3
  6. Hugo's profielfoto
    Hugo heeft een recensie geschreven voor Spice of India

We hebben op zondag 18 maart 2012 voortreffelijk gegeten en gedronken met vier personen. Zeer oprecht vriendelijke en geduldige eigenaar, echte Indiase en Nepalese kok. Vers bereid eten; op is op. Mild was ook echt mild. Mooie en subtiele smaken. En, jawel, zachte muziek. Dus geen jengelende box boven je tafel, wat je veel te vaak aantreft. Als echte koffieliefhebber, die uit frustratie in restaurants meestal geen koffie neemt, kan ik zeggen dat ik hier de beste koffie in tijden heb gedronken. Deze mensen zijn pas 2,5 maand open en willen je oprecht een mooi diner verzorgen. 7 dagen open. Reserveren kan handig zijn, want het is een kleine zaak.